הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נפרדת לשלום: זה הצעד הדרמטי של בריטני ספירס
זמן קצר לאחר שהצליחה להשתחרר מהמשמורת של אביה, קיבלה הצעת נישואים, ואפילו חשפה את הישבן ברשת החברתית, כעת החליטה כוכבת הפופ לשעבר, בריטני ספירס, שהגיע הזמן להיפרד מהאינסטגרם, ומחקה לאחרונה את החשבון. הצעד המפתיע של הזמרת הצליח לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת

אין ספק כי הזמרת בריטני ספירס מככבת בכותרות בתקופה האחרונה ובשבוע האחרון בפרט, כאשר לאחרונה קיבלה הצעת נישואים מרגשת מבן זוגה בשנים האחרונות, סם אסגרי. כזכור, את הבשורה שיתפה הזמרת עם מיליוני המעריצים שלה בעמוד האינסטגרם כאשר פרסמה תמונה שלה עם טבעת היהלום הנוצצת. אך כעת, החליטה ספירס לנקוט בצעד דרמטי ומפתיע במיוחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מי שעוקב אחר הכוכבת באינסטגרם יגלה כי כבר לא ניתן לאתר את העמוד של ספירס, זאת בעקבות הסיבה הפשוטה כי לאחרונה החליטה הזמרת למחוק את חשבון האינסטגרם שלה. למי שלא יודע, העמוד של בריטני נחשב לאחד העמודים הנעקבים והפופולרים ביותר ברשת החברתית, מה שהוביל לסערה לא קטנה בקרב המעריצים ואף ברחבי הרשת.

אך ספירס לא נקטה בצעד הדרמטי ללא הסבר למעריציה האהובים ואמרה: "היי, החלטתי לקחת הפסקה קטנה מהרשת החברתית בשביל לחגוג את האירוסים שלי. אני מבטיחה לחזור בקרוב", הרגיעה ספירס. ובכל זאת, מעריצים רבים הגיבו בהפתעה גמורה נוכח ההחלטה המפתיעה של הזמרת.

לפי הדיווחים וכמה מקורבים לזמרת, ייתכן כי הסיבה האמיתית בעקבותיה בחרה ספירס למחוק את חשבון האינסטגרם האישי שלה היא בעקבות העובדה כי בעוד קצת למעלה משבוע, תתייצב בבית המשפט על מנת לסיים את נושא המשמורת של אביה. 

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE