הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא מוצאים במה לצפות? הנה חמישה סרטים שיסגרו לכם פינה
נמאס לכם מהשיטוט האינסופי בנטפליקס? עייפים מבינג'ים של שעות על גבי שעות? בדיוק בשביל זה מצאנו עבורכם חמישה סרטים מעולים שאתם חייבים להכיר

מצד אחד ההיצע בנטפליקס הינו ענק ובלתי מוגבל, מצד שני, קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות. אם גם אתם מכירים את המצב בו מסיימים את הערב אחרי שעה של שיטוט אינסופי ללא צפייה ויכולים להזדהות איתו, אז לגמרי כדאי שתמשיכו לקרוא, כי יש לנו חדשות טובות ואפילו כמה המלצות שוות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנה חמישה סרטים שלגמרי שווים צפייה ויעזרו לכם להימנע מהשיטוט המייגע ברחבי הנטפליקס:

סקייטרית

סרט קליל, מהנה, ונוגע ללב, אשר מספר את סיפורה של נערה הודית, המגיעה מבית דל אמצעים, וחולמת להיות סקייטרית מפורסמת. כמובן כי בדרך לחלום, הגיבורה נאלצת לעבור לא מעט קשיים ומכשולים, בעיקר לאור העובדה כי היא מגיעה מכפר נידח בהודו. מעבר לקלילות הקיימת בסרט, תוכלו למצוא בו גם עיסוק בנושאים רגישים ומורכבים כמו שמרנות, דת, מסורת, מעמד האישה בחברה ההודית, וכמובן, פערי מעמדות. 

סיפור נישואין

אחד מסרטי הדרמה האיכותיים והטובים שיצאו בתקופה האחרונה. העלילה מספרת את סיפורם של זוג נשוי אשר מערכת היחסים שלהם הולכת ומתפרקת. מדובר על תסריט יוצא דופן, חכם, מינימליסטי ומטלטל, אך בעיקר אותנטי. התחושה היא ממש הצצה אל נבכי הנפש של אותו זוג מיוסר (בכיכובם של סקרלט ג'והנסון ואדם דרייבר), בקיצור, תכינו את הטישו. 

ערים

סרט מתח עם נגיעות קלות של מדע בדיוני בו האנושות מאבדת את היכולת להירדם. כמו שזה נשמע, מדובר על בעיה לא פשוטה, אשר מובילה לכאוס לא קטן. אך החדשות הטובות הן כי הגיבור של הסרט, חייל צעיר ושאפתן, לא מאבד תקווה ועושה הכל על מנת לתקן את המצב. אופציה מעולה עבור מי שנמשך יותר לכיוון האקשן, הפסיכולוגי והמתח. 

מכתב אחרון ופרידה

דרמה רומנטית משובחת אשר מספרת את סיפורה של עיתונאית החושפת בפני הציבור הרחב מערכת יחסים אסורה באמצעות מכתבי אהבה שמצאה. מדובר על סרט מורכב, כמעט סיפור בתוך סיפור, מה שהופך את הצפייה למהנה אף יותר, מעניינת, ומחייבת ריכוז שיא, אך בהחלט מתגמל. 

יש לו את זה

ומעט טראש ופאן לסיום. מדובר על סרט מושלם לנערות מתבגרות, אך גם מבוגרים שמוכנים להשיל מעט מהציניות יכולים ליהנות ממנו. במרכז הסיפור עומדת נערה, כוכבת רשת, אשר יום בהיר אחד מצליחה לאבד את כל העוקבים שלה, זאת לאחר שעשתה פדיחה קטנה בסרטון לייב שפרסמה. אותה נערה מחליטה לעשות הכל בשביל לזכור בתהילה ובעקבים שלה בחזרה, ומפה, תאלצו לצפות ולגלות לבד. הנאה ובידור מובטחים.  

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE