הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד קשה מוואלי לוס אנג'לס: רוכבת סקייטבורד נדרסה למוות בטרזנה
ימים בודדים לאחר תאונת הפגע וברח בסמוך לבית הספר 'וודקרסט' בלב טרזנה, רשויות החוק בעיר פרסמו תיעוד קשה של התקרית הקטלנית, וזאת מתוך תקווה לאתר ולעצור את הנהג שנמלט

משטרת לוס אנג'לס פרסמה תיעוד קשה מתאונת הדרכים הקשה שאירעה מוקדם יותר השבוע בוואלי, במהלכה רכב פגע באישה שרכבה על סקייטבורד ונמלט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי הדריסה, מוקדם יותר השבוע בטרזנה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

התאונה אירעה בלילה שבין שני לשלישי, בסביבות השעה 12:30, בשד' טמפה פינת רח' טופהאם (Topham), מטרים בודדים מבית הספר הפרטי וודקרסט.

כוחות משטרה והצלה רבים הגיעו למקום, אולם הם נאלצו לקבוע את מותה של קורבן התאונה - אישה בשנות ה-30 לחייה ששמה טרם נמסר. במקביל, חקירת האירוע העלתה שהמכונית שפגעה בה היא ככל הנראה טויוטה אוולון כסופה (חוקרי המשטרה קבעו את סוג הרכב, כמו גם שמדובר באוולון מהשנים 2013-2018, באמצעות חלקים גדולים שנותרו בזירת התאונה).

עוד אמרו במשטרה כי לרכב הפוגע, שהמשיך בנסיעה בשד' טמפה לכיוון דרום (לעבר כביש מהיר מס' 101 ושד' ונטורה), ככל הנראה נגרם נזק כבד בעקבות התאונה.

בתיעוד החדש שפורסם ע"י המשטרה ניתן לראות את האישה כשהיא רוכבת על סקייטבורד לאורך שד' טמפה. בשלב מסוים היא הבחינה במכונית הדוהרת לעברה, אולם היא לא הספיקה לברוח מהדרך.

 

צפו בתיעוד שפורסם ע"י המשטרה (אזהרה! סרטון קשה לצפייה!)

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE