הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התפתחות בעלילה: בן זוגה של הנעדרת גבי פטיטו - נעלם מביתו לפני מספר ימים
הוריו של בריאן לונדרי טוענים שהוא נעדר מאז יום שלישי, וכעת ה-FBI בחיפוש אחר שני הצעירים. דובר המשטרה: "לא יכול לאשר היכן הוא, הוא אזרח פרטי ולא חשוד"

בריאן לונדרי, בן זוגה של הצעירה הנעדרת גבי פטיטו, נעלם מביתו לפני כמה ימים - וכעת כוחות המשטרה מחפשים את השניים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בריאן לונדרי וגבי פטיטו (צילום: מתוך אינסטגרם)

 

"עורך הדין של משפחת לונדרי התקשר לחוקרי ה-FBI ביום שישי בערב, ואמר כי המשפחה תרצה לדבר איתם על היעלמות בנם. לטענתם, הם לא ראו את בריאן מאז יום שלישי", אמר ג'וש טיילור, דובר משטרת נורת' פורט. 

לאחר השיחה, שוטרים הגיבו לבית משפחת לונדרי, שהו שם במשך שעתיים וחצי ויצאו ללא אף עצור, בניגוד למה שציפו המפגינים שעמדו מחוץ לבית. בשלב כלשהו, אחד השוטרים יצא וחזר לבית עם מה שנראה כשקית ראיות, בעוד האזרחים שהתאספו מסביב צעקו: "תוציאו אותו החוצה".

"יום שישי זו הפעם הראשונה שהם מדברים עם החוקרים בפירוט", אמר טיילור, "חשוב לציין כי למרות שבריאן הוא אדם בעל עניין בהיעלמותה של גבי, הוא אינו מבוקש בגין פשע. בשלב זה, אנחנו לא עובדים על חקירת פשע, אנחנו עובדים על חקירת נעדרים", והוסיף כי "אני לא יכול לאשר היכן הוא נמצא, הוא אזרח פרטי ולא חשוד".

עורך הדין של לונדרי, סטיבן ברטולינו, אמר שגם הוא לא יודע היכן נמצא מרשו. "מקום הימצאו של בריאן לונדרי אינו ידוע כרגע. ה-FBI נמצא כעת בבית המגורים של לונדרי ומנסה לסייע באיתור בריאן. נכון לעכשיו, ה-FBI מחפש גם את גבי וגם את בריאן". 

אביו החורג של פטיטו, ג'ום שמידט, אמר במהלך ראיון בטלוויזיה כי נודע לו כי לאונדרי אינו נמצא בביתו. "זו הפעם הראשונה שאנחנו שומעים את זה. אני נדהם", אמר לרשת סי.אן.אן.

 

בריאן לונדרי וגבי פטיטו (צילום: מתוך אינסטגרם)

 

כזכור, ב-2 ביולי יצאו גבי בת ה-22 וארוסה בריאן בן ה-23, שניהם מפלורידה, לטיול מחוף לחוף שהחל בלונג איילנד בניו יורק והיה אמור להסתיים בפורטנלד שבאורגון. 

ב-12 באוגוסט, משטרת יוטה קיבלה קריאה על ויכוח בין שני הצעירים, וסרטונים ממצלמות הגוף של השוטרים מראים את גבי בוכה ליד בריאן, ואומרת לשוטרים שיש לה חרדה וכי שניהם "רבים כל הבוקר", מה שגרם לבריאן לנעול אותה מחוץ לרכב. 

"רבו כל הבוקר. הוא לא הכניס אותי לרכב… הוא אמר שאני צריכה להירגע", אמרה גבי לשוטרים. בתגובה, בריאן אמר כי "היא פשוט מגזימה לפעמים, אני מנסה להתרחק ממנה. נעלתי את המכונית". 

ב-30 בספטמבר, גבי שלה לאמא שלה הודעת טקסט קצרה, שם כתבה כי "אין קליטה ביוסמטי", אם כי האם לא מאמינה שגבי היא זו ששלחה את הטקסט. 

ב-1 בספטמבר, בריאן חזר לבית שחלק עם גבי עם הטנדר איתו נסעו, ועשרה ימים לאחר מכן משפחתה של גבי דיווחו על היעדרותה. 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE