הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האש מתקרבת להילרי: עורך הדין היהודי של המפלגה הדמוקרטית יעמוד למשפט
מייקל זוסמן עור דין של המפלגה הדמוקרטית ומקורב בכיר להילרי קלינטון יעמוד לדין באשמת עדות שקר ל-FBI, האם הטבעת מתהדקת סביב הילרי או שמא נמצא שעיר לעזאזל

אומנם לא מדובר בחומרים חמורים כמו שתפסו כותרות העיתונים השבוע עם מארק מילי, אל ג'ון דורהאם החוקר הממונה על בדיקת השחיתות לכאורה שהתקיימה בוושינגטון במהלך חקירות טראמפ (כנגד הנשיא) נמצא כבר בשלב הגשת עוד כתב אישום רגע לפני התיישנות ונראה כי האש מתקרבת להילרי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כתב אישום נגד עו״ד מייקל זוסמן מחברת ״פרקינס קוי״ המייצגת את הועדה הלאומית הדמוקרטית (DNC) ואת קמפיין הילארי קלינטון, בגין מתן הצהרות כוזבות ל- FBI בנוגע ל״קנוניה הרוסית״ הוגש רגע לפני שפג מועד ההתיישנות בן 5 השנים. כתב האישום חושף כי החקירה הרוסית נגד טראמפ היא תוצר של קמפיין השמצה מתואם עם של חברת המודיעין פיוז׳ן GPS והילרי קלינטון במטרה להשפיע על הבחירות. 

חבר מושבעים גדול יאשים על פי בקשת ג׳ון דורהאם את עו״ד מייקל זוסמן בכך ששיקר ליועץ הכללי של ה- FBI ג׳יימס בייקר לגבי זהות מעסיקיו בזמן שהעביר לו מידע כוזב נגד טראמפ.

זוסמן הצהיר בפני היועץ המשפטי של ה- FBI כי הוא אינו פועל בשם אף לקוח כאשר הוא מעביר טענות הנוגעות למועמד לנשיאות, בזמן שלמעשה פעל בשם ומטעם לקוחות ספציפיים, קרי בכיר מאד בחברת ביג טק וקמפיין קלינטון.

כפי שדיווח ה"ניו יורק טיימס", כתב האישום התבקש ע״י התובע המיוחד ג'ון דורהאם, שממשל טראמפ מינה לחקור את מקורות קונספירציית רוסיה כנגד הנשיא. 

האישום מתמקד בפגישת בייקר/זוסמן שהתרחשה ב-16 בספטמבר 2016, שבה העביר זוסמן את המידע הכוזב שהורכב על ידו, ע״י פיוז׳ן GPS, ואחרים - כולל אחד מבכירי הביג-טק (ששמו לא צויין) - כי היו מגעים לא תקינים בין ארגון טראמפ לאלפא בַּנק.

כתב האישום מתאר גם את פעולת יחסי הציבור של זוסמן. לפני הפגישה עם ה- FBI, מסר זוסמן פרטים על הטענות נגד טראמפ/בנק אלפא לעיתונאים ועדכן את קמפיין קלינטון.

לאחר הפגישה עם ה- FBI, זוסמן התחנן לעיתונאים שידחפו את הסיפור של טראמפ/בנק אלפא. כל זאת בזמן שהוא על הפיירול של קמפיין קלינטון.

זוסמן אף חזר על טענתיו הכוזבת מול "סוכנות ממשלתית נוספת" בפברואר 2017.

כתב האישום מתייחס בנוסף לדיונים בתוך הקבוצה ש"חקרה" ועזרה ליצור את הטענות נגד בנק אלפא: קבוצה שחיפשה לרצות את ה-"VIPs" (הקמפיין של הילרי קלינטון). 

בנוסף התקיימו דיונים על זיוף טפסי מכירה באתרי החברות כדי לגרום להם "להיראות כמתקשרות זו עם זו".

לאותו בכיר בחברת ביג טק - לקוח של זוסמן שעזר להשיג את הנתונים שעומדים בבסיס הטענות נגד בנק אלפא- הוצע תפקיד בריגול הנגדי על ידי הדמוקרטים כאשר היה נראה שהם עומדים לנצח.

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE