הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ מאשים: "פאוצ'י הסתיר שהוא מימן את מחקרי הקורונה בווהאן"
נשיא ארה"ב ה-45 הגיב לפרשת המימון של פאוצ'י והודיע כי הפסיק את המימון למחקרי ווהאן מסיבה מאוד פשוטה - הוא לא היה מעוניין להמשיך לממן את הדיקטטורה הקומוניסטית
כידוע ראש ה-NIAID, והממונה מטעם הבית הלבן על משבר הקורונה אינו חף מסקנדלים.
 
בתחילה היו אלה קשריו לקרן ecohealth המפוקפקת של העסקן/ביולוג פיטר דז'ארק שערכה ניסויים מסוכנים במחקר רווח תפקוד בווהאן במימון עקיף של ארה"ב.
 
לאחר מכן היו אלה הפליפ-פלופים של פאוצ'י בנושאי מידת ההגנה של המסכות, והינה רק באחרונה היו אלה הגילויים כי פאוצ'י בעצמו מימן מחקרים מסוכנים במעבדת ווהאן באמצעות ה-NIH תוך שהוא משקר בנושא לקונגרס - מעשה שעלול לגרור לפחות כ-5 שנות מאסר אשר  הסנאטור ראנד פול קורא להכילו על הרופא השנוי במחלוקת במהרה.
 
עתה נוספה לקלחת עדותו של לא פחות מאשר נשיא ארה"ב ה-45 דונאלד טראמפ שנשאל באחרונה האם ד"ר פאוצ'י הודיע, או אמר לו כי הוא מממן את המעבדה בווהאן.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
 
על כך טראמפ השיב:
 
״לא, אבל אנחנו אלה שעצרנו את המימון. אך עשינו זאת מסיבה אחרת. 
אמרתי, למה לעזאזל אנחנו שולחים כסף לסין? שמעתי איפשהו ששולחים כסף לסין. אמרתי שסין מסתדרת טוב מאוד, תודה. אנחנו לא צריכים לממן כלום. וזה היה מעניין כי לא ידענו ... פשוט ... אנו שולחים כסף לסין למחקר, ואמרתי, מה אנחנו עושים? למה אנחנו עושים את זה? ועצרתי את זה, אתה יודע, זה התחיל באובמה, אני עצרתי את זה. אבל עצרתי את זה מסיבה אחרת. 
 
שאלתי, למה אנחנו עושים את זה, למה אנחנו שולחים כסף לסין? אף אחד לא הצליח לתת לי את התשובה הזאת״.
 
עתה נשאלת השאלה האם פאוצ'י יעמוד לדין על העובדה שהוא שיקר לקונגרס, ופעל בניגוד להוראות מפורשות של הנשיא אובמה עצמו שניסה בזמנו לעצור את המימון ולכן הכריח את פאוצ'י להשתמש בקרן Ecohealth כקבלן משנה?.
 
או שמא גורלו יהיה כמו זה של הילרי קלינטון שביצעה עברה פדרלית בהשמדת ראיות בפרשת השרתים הפרטיים (33,000 אימייליים שנמחקו), או לאחרונה הגנרל מילי שהתגלה כי קיים חשד שביצע ארבע עברות חמורות על ביטחון המדינה תוך חתירה תחת סמכותו של הנשיא טראמפ לכאורה, וגם הוא בשל הקרבה לממסד הדמוקרטי יצא מהעניין בהיותו 'נקי כפיים'?
 
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE