הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מידע גנטי של ישראלים בידי האויב": האם בנט סייע למכור DNA של ישראלים וזליגתו למדינות אויב?
בנט קרא לכך מתנה משמיים אך הולך ונראה כי מדינת ישראל הסתבכה עד צוואר בפרשיית ריגול גנטי שעלולה להגיע עד איראן - תחקיר אלעד פרסמן

"עזבו אותכם" מהגרעין האיראני.

מתברר כי אחת הבעיות המרכזיות של מדינת ישראל עלולה להיות בכלל איפשור נשק ביולוגי ממוקד לסינים שיוכל לשמש לחיסול יהודים בעתיד. 

ואכן הבעיה הביטחונית הבאה יכולה להיות לא פחות מסוכנת מהגרעין האיראני. לאחרונה כאשר רק פרצה הקורונה, בנט שהיה שר הביטחון, התעקש עד מאוד באופן תמוה שחברה בשם BGI תנהל בישראל מערך בדיקות ענקי. 

שר הביטחון דאג עוד התגאה בכך ברשתות החברתיות וכתב פוסט ב-22 ביוני 2020 בו דובר על  "סיפור די מדהים על בירוקרטיה ממשלתית הזויה, ועל חברת הייטק ישראלית שנקראת MyHeritage, שמחר מתחילה לבצע אלפי בדיקות קורונה בישראל, כנגד כל הסיכויים. קראו את הסיפור ותבינו הכל", כותב בנט וממשיך ב"תיאור האירוע".

"מיי הריטג' היא חברת הייטק ישראלית מוצלחת שעוסקת בחקר שורשי-משפחה באינטרנט. אנשיה מוכשרים ואוהבים את המדינה שלנו מאד. כאשר פרצה המגיפה הם החליטו להירתם למאמץ הלאומי, והציעו להקים מעבדת בדיקות פרטית בישראל, עם קיבולת של 15,000-12,000 בדיקות ביום. הם יטפלו בהכל (קניית מטושים, חומרים, מכונות, הכשרת עובדים...הכל!), והמדינה תשלם להם פר ביצוע בדיקה. היה אז חודש מרץ, ועמדנו על קצב בדיקות נמוך מאד של אלפי בדיקות, וההצעה הזו היתה פשוט מושלמת".

בנט המשיך - "ממש מתנה מהשמיים. הלוא ידענו שברגע שנגדיל את הבדיקות, נוכל לאתר ולבודד נשאי קורונה, וכך לבלום את המגיפה, ולמנוע סגרים ופגיעה בעסקים. ואז החל חלום הבלהות. פקידי הבריאות ואחרים עשו הכל, פשוט הכל, לטרפד את כניסתם.

בהתחלה הפקידים זעקו ״הם יגנבו לנו את ה- DNA של אזרחי ישראל ויעבירו לשותף הסיני שלהם״. אנשי החברה השקיעו שבוע וחצי להפריך את החשש המוזר הזה, הוציאו שורה של מסמכים של התחייבות עד שאיכשהו נחה דעתם של הפקידים״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ובכן בנט טעה, ושיקול דעתו היה פגום.

כיום לפחות 5 מדינות ביניהן גרמניה, אוסטרליה, קנדה ואסטוניה מאשימות בדיוק את חברת BGI ככזו המעבירה חומרים מבדיקות גנטיות ישירות אל לא פחות מאשר ה-PLA הלא הוא הצבא הסיני. כידוע, הצבא הסיני  מעורב עד צוואר בתפעול המעבדה בווהאן שממנה ״דלף״ נגיף הקורונה.

אך עלינו לשאול את עצמנו שאלה קשה וכואבת יותר.

מה עלול הממשל הסיני, לעשות עם המידע הגנטי הזה?

ובכן, להבא הוא יוכל להכין נגיף שפוגע בבני אדם לפי מאפיינים גנטיים, למשל אנשים שהנם לא סינים. או, במקרה שלנו, מידע גנטי על יהודים, ונגיף שפוגע ביהודים, משהו שאולי לא יעניין את סין כמו שהוא יעניין את השותפה הבכירה ביותר שלה במזרח התיכון...

איראן.

האם בעתיד הקרוב, הדיבור של בנט כי הוא עובד ״על מנגנון סריקה גנטית בנתב"ג, בו ישראל תהפוך למכ"ם של הנגיף" הוא בעצם מכרז תפור לעוד פרוייקט שהוא פשוט ייתן במתנה ל-BGI, שלוחה של הצבא הסיני?

נכון לעתה נראה כי מדובר במחדל ביטחון לאומי ממדרגה ראשונה והתקשורת הישראלית כהרגלה שותקת.

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE