הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
125 עובדי בית חולים פוטרו/התפטרו בשל סירוב לקבל חיסונים
הצעד הדרמטי מתרחש במקביל לתופעה של מחסור בעובדי בריאות בכמה בתי חולים בארה"ב בעקבות סירובם של עובדים רבים להתחסן לאור החובה הפדרלית של ממשל ביידן

125 עובדי בריאות בבית החולים של אוניברסיטת אינדיאנה פוטרו לאחר שבחרו שלא לציית לחובת החיסון נגד COVID-19 של בית החולים.

מ-'IU Health' נמסר ביום חמישי כי 125 העובדים עזבו לאחר תקופת השעיה ללא תשלום בת שבועיים שנועדה לעודד עובדים לקבל את הזריקה.

התקופה הזו הסתיימה ב-14 בספטמבר - עתה רובם ככולם מחוסרי עבודה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

IU Health, שהינה רשת בתי החולים הגדולה ביותר במדינת אינדיאנה, לא פירטה אילו נושאי תפקידים הושפעו, אך כ-61 מתוך 125 העובדים לשעבר עבדו במשרה מלאה בבית החולים.

IU Health הודיעה כבר בחודש יוני כי היא תדרוש מכל 35,000 עובדיה לקבל את זריקת ה-COVID עד ה-1 בספטמבר. דובר מטעם IU Health פרסם אף הוא הודעה המאשרת את החדשות:

"אוניברסיטת אינדיאנה שמה את בטיחות ורווחת החולים וחברי הצוות בראש סדר העדיפויות באמצעות דרישת עובדים להתחסן באופן מלא נגד COVID-19 עד ה-1 בספטמבר. לאחר תקופת השעיה ללא תשלום בת שבועיים שהסתיימה ב-14 בספטמבר, סך של כ-125 עובדים, המקבילים לכ-61 עובדים במשרה מלאה, בחרו שלא לקבל את החיסון נגד COVID-19 ועזבו את הארגון".

בינתיים נראה כי התקשורת המקומית מדווחת על מחסור בעובדי צוות בבתי החולים במקביל ליישום מנדט החיסונים של הממשל הפדרלי ברחבי ארה"ב כולה.

כתוצאה מכך, כמה בתי חולים, כמו סנט לוקס וסנט אלפונסוס באיידהו, עוצרים את אכיפת החיסונים בתקווה להפוך את המחסור בצוותים לתופעה פחות שכיחה.

 
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE