הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקוקטייל שהציל את טראמפ מקורונה יופץ ברחבי בריטניה: "זוהי תרופה חדישה ומיוחדת"
התרופה היא טיפול משולב של נוגדנים מונוקלוניאליים הניתנת באמצעות זריקות או אינפוזיות, היא מתחברת עם נגיף הקורונה ומונעת מהמחלה להגיע לתאים במערכת הנשימה - ביעילות נאמר כי היא פועלת באופן דומה לתגובה חיסונית-טבעית.

תרופה חדשה לקורונה, 'רונאפרב', תהיה זמינה לחולי נגיף הקורונה ברחבי בריטניה בשבוע הבא, כך מסרה ממשלת בריטניה - מדובר באותה התרופה ששימשה לטיפול בנשיא ארה"ב דאז דונלד טראמפ, שהגדיר אותה כלא פחות מאשר "ה-תרופה" לקוביד-19.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התרופה, שפותחה במשותף על ידי 'רושה' ו'רג'נרון', תשמש תחילה בקרב אלה עם תגובה נוגדנית חלשה לנגיף, כך מסרו רשויות הבריאות הבריטיות ביום שישי.

"הבטחנו טיפול חדיש למטופלים הפגיעים ביותר שלנו בבתי חולים בבריטניה ואני שמח שזה יציל חיים כבר משבוע הבא", אמר שר הבריאות סאג'יד ג'ויד בהצהרה שהודיע ​​על השקת רונאפרב.

התרופה תשמש לטיפול בחולים ללא נוגדנים ל-SARS CoV-2 שהם בני 50 ומעלה, או בני 12 עד 49 והנחשבים כבעלי מערכת חיסון פגיעה.

הזכאות לטיפול תיקבע באמצעות בדיקת נוגדנים, כאשר אלה שמראים היעדר "תגובה נוגדנית קיימת מספקת" יאושרו לקבלת התרופה.

'Ronapreve' בשמה הלועזי קיבלה אור ירוק לשימוש בבריטניה על ידי הרשות הרגולטורית לתרופות (MHRA) עוד באוגוסט.

לרגל ההשקה הקרובה הביעה אחת החברות מאחורי התרופה תקווה כי יימשך שיתוף הפעולה שלה עם רשויות הבריאות הבריטיות.

"זהו רק עוד צעד במסע שלנו להתגבר על קוביד-19, ואנו נמשיך לשתף פעולה עם שותפים כדי לזהות ולחקור מספר אפשרויות שעשויות לסייע לקבוצות שונות של חולים", אמר מוביל תחום קוביד-19 בחברת 'רושה', פול מקמאנוס בהצהרה.

"יחד עם רג'נרון, אנו אסירי תודה על שיתוף הפעולה עם ה-NHS של בריטניה בסיוע להביא את קוקטייל הנוגדן החשוב הזה לטיפול ולמניעה של Covid-19 ברחבי בריטניה".


התרופה היא טיפול משולב של נוגדנים מונוקלוניאליים הניתנת באמצעות זריקות או אינפוזיות, היא מתחברת עם נגיף הקורונה ומונעת מהמחלה להגיע לתאים במערכת הנשימה - ביעילות נאמר כי היא פועלת באופן דומה לתגובה חיסונית-טבעית.

התרופה זכתה לתשומת לב עולמית כאשר נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ נדבק בקוביד-19 במהלך כהונתו והוצע לו טיפול ניסיוני. לדברי טראמפ, התרופה הוכיחה יעילות גבוהה, כאשר הנשיא דאז כינה אותה כ"תרופה" האולטימטיבית לקורונה.

 

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE