הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שחלתה במחלה גניקולוגית: השחקנית איימי שומר עברה ניתוח לכריתת רחם
הכוכבת ההוליוודית חשפה לאחרונה כי חלתה במחלה נדירה הנקראת אנדומטריוזיס, מה שאילץ אותה לכרות את רחמה, ובנוסף, להסיר את התוספתן שלה. כעת לאחר שהתאוששה, מבקשת השחקנית להזהיר את מיליוני העוקבות שלה

השחקנית איימי שומר (40) עברה לאחרונה ניתוח להסרת הרחם שלה, וניתוח נוסף להסרת התוספתן, זאת בעקבות מחלה גניקולוגית הנקראת אנדומטריוזיס. שומר חשפה את הנושא הרגיש בפוסט מרגש ואמיץ בעמוד האינסטגרם שלה, מול מיליוני העוקבים שלה, וזכתה לתמיכה ותגובות מרגשות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בפוסט המדובר, פרסמה השחקנית תמונה שלה בבית החולים, כשהיא עטופה בחלוק ונראית בתהליך התאוששות ראשון לאחר הניתוחים שעברה. לצד התמונה כתבה שומר כי סבלה בחודשים האחרונים ממחלה גניקולוגית. "זה הבוקר הראשון אחרי הניתוחים, ובאופן רשמי אני יכולה לומר כי הרחם שלי הוצא ממני".

עוד סיפרה כי הרופא המנתח שלה מצא כשלושים נקודות של המחלה, אותן כמובן הסביר מגופה. "הוא נאלץ להסיר גם את התוספתן שלי בעקבות המחלה. היה הרבה מאוד דם בתוך הרחם שלי, זה הוביל לכאבים חזקים ובלתי נסבלים, והרבה גזים", סיפרה.

לאחר החשיפה האמיצה, פנתה השחקנית למעריצות שלה וכתבה: "אם יש לכן כאבי מחזור חזקים במיוחד, ייתכן שאתן סובלות מאנדומטריוזיס". תוך זמן קצר שומר זכתה ללא מעט תגובות מפרגנות ותומכות, רבות מהן מחברות מהתעשייה, ביניהן השחקנית דברה מסינג אשר כתבה: "אני שמחה שלא תסבילי יותר. תרגישי טוב והחלמה מהירה". 

כזכור, השחקנית דיברה בעבר על הקשיים אשר חוותה בניסיון להיכנס להריון יחד עם בעלה, כריס פישר, וסיפרה כי השניים עברו הפרייה חוץ גופנית. בשנה שעברה, ילדה שומר את בנה הבכור, ג'ין, ומיד הצהירה כי היא לא מאמינה שתוכל לעבור שוב את התהליך הקשה והמורכב שעברה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE