הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חדשות טובות בארמון: הנסיכה ביאטריס הביאה לעולם את בתה הבכורה
נכדתה של המלכה אליזבת, הנסיכה ביאטריס, קיבלה לאחרונה לעולם את הבייבי החדשה שלה, והפכה לראשונה בחייה לאמא, יחד עם בעלה, אדוארדו מפלי מוזי, ועל הדרך הפכה את המלכה לסבתא עם 12 נינים מתוקים

חדשות טובות בבית המלוכה, הנסיכה ביאטריס הביאה לעולם את בתה הבכורה יחד עם בעלה המולטי מיליארדר, אדוארדו מפלי מוזי. כידוע, לבעלה של הנסיכה, ישנו ילד ממערכת יחסים קודמת, כך שעבורו, מדובר על הרחבת התא המשפחתי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, בתה של הנסיכה נולדה ביום שבת, במשקל של 2.78 קילוגרמים בבית החולים צ'לסי אשר בלונדון. בהודעה רשמית מטעם הארמון נמסר: "הסבתות והסבים שמחים מאוד על הבשורה המרגשת. המשפחה רוצה להודות לכל הצוות הרופואי בבית החולים ועל הטיפול המסור והנפלא".

עוד הוסיפה כי הנסיכה מאוד מתרגשת ושמחה, מרגישה טוב, ומצפה להפגיש בין בתה לבין אחיה הגדול, כריסטופר וולף, בנו של בעלה. כזכור, הנסיכה ביאטריס הינה הבת של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון, וגם אחותה של הנסיכה יוג'יני, אשר הביאה לעולם את בנה הבכור לפני מספר חודשים. 

הנסיכה ביאטריס ובעלה התחתנו בשנת 2019, לאחר שנה של זוגיות. החתונה המלכותית של השניים, אשר הייתה צריכה להתקיים לפני שנה, נדחתה פעמיים בעקבות נגיף הקורונה. כמו כן, בניגוד לתכנון, החתונה לא צולמה על ידי ערוץ ה-BBC זאת בעקבות הקשר של אביה של הנסיכה עם עבריין המין ג'פרי אפשטיין. 

ובכל זאת, השניים התחתנו בחתונה צנועה ואינטימית בחודש יולי בשנה שעברה, אשר התרחשה בווינדזור, שם המלכה אליזבת' ובעלה המנוח הנסיך פיליפ התגוררו בזמן המגפה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE