הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית קייט וינסלט חושפת על מערכת היחסים עם בעלה: "ידעתי שאהיה איתו כל החיים"
זוכת האמי הטרייה, אשר זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בזכות תפקידה בסדרה "הסודות של איסטון" חשפה לאחרונה באחד הראיונות הזכייה שלה כי כאשר הכירה לראשונה את בעלה, כבר אז ידעה, כי תבלה איתו את שארית חייה

לאחרונה, אחת השחקניות האהובות ביותר בהוליווד, קייט וינסלט, זכתה בטקס האמי ה-73 אשר נערך לאחרונה, בפרס השחקנית הטובה ביותר בעקבות תפקידה הראשי בסדרת המופת "הסודות של איסטון". בראיון לאחר הזכייה אמרה: "הייתי ממש כאן לפני עשר שנים עם בעלה, רק הכרנו. כבר אז ידעתי שאהיה עם האיש הזה כל חיי". 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הייתי במערבולת רגשות רצינית כשרק הכרתי אותו, לא יכולתי להתרכז בשום דבר אחר, והנאום שלי היה נוראי. אבל זה היה רגע מאוד מיוחד", הוסיפה וסיפרה. כעת, עשור מאוחר יותר, בעת הזכייה הטריה שלה, אמרה השחקנית בהתרגשות כי היא מודה למשפחתה. כידוע, וינסלט חולקת ילד בן שבע עם בעלה הנוכחי. 

"הילדים שלי הם הכי טובים בעולם, ובעלי כמובן, שאת ידיו אני יכולה לאחוז חיים שלמים", סיכמה וינסלט בהתרגשות. כזכור, בתפקידה בסדרה, גילמה קייט שוטרת מבוגרת, מדוכאת, לא מטופחת במיוחד, ובעיקר ממורמרת. זמן קצר לאחר סיום צילומי הסדרה, חשפה השחקנית כי במאי הסדרה, קרייג זובל, רצה לערוך ולרטש את גופה בכמה סצנות אינטמיות. 

קייט כמובן סירבה מיד, ואף הפצירה במאי לא לעשות זאת בשום אופן. עוד סירבה השחקנית לאשר שני גרסאות לכרזת הסדרה, בהן היא עברה לטענתה, עבודת ריטוש די מסיבית. "אני יודעת כמה קמטים יש לי על הפנים, ואני מבקשת שתחזירו לי אותם", אמרה וינסלט.

עוד אמרה וסיכמה וינסלט: "גילמתי שוטרת בגיל העמידה, ואני מקווה שזו הסיבה בגללה הצופים הצליחו להזדהות עם הדמות. אין שם שום פילטרים, מדובר על אישה פגומה, אך שמתפקדת באופן מלא, עם גוף אמיתי, שמתאים לחיים שלה ולגיל שלה". 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE