הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקווה רפובליקנית בנבאדה? סנאטור לשעבר הודיע שיתמודד בבחירות למושל
דין הלר היה נציג מדינת נבאדה בקונגרס במשך 12 שנה, תחילת כחבר בבית הנבחרים ובהמשך כסנאטור, עד שנוצח ע"י ג'קי רוזן בבחירות 2018. כעת, הוא ינסה לבצע קאמבק פוליטי בבחירות למושל שיתקיימו בשנה הבאה

דין הלר, לשעבר חבר קונגרס וסנאטור מטעם נבאדה, הודיע הבוקר (שני) כי הוא מתכוון להתמודד על תפקיד מושל המדינה בבחירות שיתקיימו בשנה הבאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הלר הגיע לבית הלבן בשנת 2018 ונפגש עם הנשיא דאז, דונלד טראמפ (צילום: Getty Images)

 

בין 2011 לתחילת 2019, הלר בן ה-61 היה אחד משני הסנאטורים שייצגו את נבאדה בבירת ארצות הברית. קודם לכן הוא ייצג את המחוז ה-2 של נבאדה (צפון-מערב המדינה) בבית הנבחרים במשך ארבע שנים, והוא אף כיהן כמזכיר המדינה של נבאדה בין השנים 1995 ל-2007.

הלר הרפובליקני ניסה להתמודד על קדנציה נוספת בסנאט, אולם בבחירות 2018 הוא הפסיד לג'קי רוזן הדמוקרטית (שגרפה 50.4% מהקולות, לעומת 45.4% בלבד שהצביעו להלר).

הבחירות למושל יתקיימו בנובמבר 2022, והלר יקווה לנצח את יריביו הרבים בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית, כדי להתמודד מול המושל הדמוקרטי סטיב סיסולק.

הבוקר הלר הציג את מועמדותו לתפקיד בסרטון שפרסם: "לתושבי נבאדה נמאס מהפשיעה והפיקוח, חובות חיסונים ומסכות, גבולות פתוחים, תאוריה ביקורתית של גזע ומחירי הדלק העולים - וגם לי נמאס. התושבים רוצים מנהיג שמרן וחזק, וזה בדיוק מה שאהיה עבורם".

 

 

הלר מצטרף לשורה ארוכה של מועמדים רפובליקניים שמתכוונים להתמודד על התפקיד, ביניהם שריף מחוז קלארק ג'ו לומברדו, ראש עיריית צפון לאס וגאס ג'ון לי ואיש העסקים ג'ואי גילברט.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE