הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלתי יאמן: פיצרייה ניו-יורקית הכריחה את נשיא ברזיל לאכול ברחוב כי הוא אינו מחוסן לקורונה
שיאי אבסורד חדשים נרשמו השבוע בניו יורק כאשר נשיא ברזיל ג'איר בולסנרו אולץ לסעוד ברחוב משום שאינו מחוסן - והאליטות הדמוקרטיות? להן כמובן יש חוק משלהם

לאחר שהגיע לאסיפה הכללית של האו"ם, נאלץ נשיא ברזיל ג'איר בולסונארו לאכול פיצה על המדרכה מכיוון שאינו מחוסן ולכן נאסר עליו לסעוד בתוך פיצרייה בניו יורק.

כן באמת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעוד האליטות שבהוליווד ובניו יורק מתעלמות כהרגלן ממגבלות COVID בזמן השתתפותם באירועים פנימיים, הרי שנראה כי לא מספיק להיות מנהיג של מדינה גדולה בכדי לקבל פטור.

תמונה שפורסמה בטוויטר מציגה את בולסונארו ומשלחתו נאלצים לאכול את הפיצה כשהם עומדים בחוץ מכיוון שלא הורשו להיכנס למסעדה.

 


בולסונארו הפחית שוב ושוב באיום של COVID, וטען כי מדובר בסתם "שפעת קטנה" והתעקש כי עברו הספורטיבי יגן עליו מפני התוצאות החמורות.

לא ברור אם אליטות אחרות המשתתפות במושב האו"ם יקבלו תעודות מיוחדות לכניסה למסעדות מכיוון שהאו"ם עצמו כבר הבהיר שלא יצריך דרכון חיסון או בדיקות COVID כדי להיכנס לבניין.

בינתיים, מתוכננת הפגנת Black Lives Matter מחוץ למסעדה בניו יורק מכיוון שלשלוש נשים שחורות נשללה כניסה על סמך כך שלא יכלו להוכיח שהן קיבלו את הזריקה.

"אני מאמין שדרכון החיסונים הזה בניו יורק ישמש כדי להרחיק אנשים שחורים מחוץ למרחבים, ואם לא נעצור אותו עכשיו המשטרה תשתמש בו כתירוץ להטריד ולעצור את בני עמנו", כתב דובר ''BLM ניו יורק''.

הנתונים מראים כי מספר רב של אנשי הקהילה השחורה בערים הגדולות נותרו לא מחוסנים.

אז האם דרכוני החיסונים יבוטלו בשל היותם "נגועים בגזענות"?.

בשלב זה, ניקח את מה שאנו יכולים להשיג.

 

46% לא
54% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE