הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לג'ניפר לופז ובן אפלק חושף: "הם הולכים לבלות את החגים יחד"
לאחר תקופה ארוכה תחת אור הזרקורים, עדשת הפפראצי ואירועים נוצצים מקורב לזוג הכוכבים חשף לאחרונה כי השניים מתכננים להתרחק ולקחת לעצמם זמן איכות לאורך כל תקופת החגים, "הם החליטו לקחת הפסקה קטנה ביחד", אמר

נראה כי התקופה האחרונה הינה עמוסה במיוחד עבור אחד הזוגות הלוהטים ביותר בביצה ההוליוודית, ג'ניפר לופז ובן אפלק. לאחר הקאמבק התקשורתי בין השניים, אינספור צילומי פפראצי, מאות כותרות, וכמה אירועים נוצצים וחשובים, מסתמן כי לופז ואפלק לגמרי מוכנים לקחת הפסקה קטנה ביחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי מקורב לזוג, השניים רוצים להתרחק מעט מאור הזרקורים ולבלות אחד עם השנייה ועם המשפחות שלהם בתקופת החגים הקרובה. "הם צפוים להיכנס בקרוב לתקופה עמוסה של עבודה, כמה חודשים לכל הפחות. לכן הם רוצים לנצל את החופש של החגים ולבלות כמה שיותר זמן ביחד", סיפר אותו מקורב.

עוד סיפר כי לופז אוהבת במיוחד את חג המולד, והיא בדרך כלל עושה ארוחה חגיגית ומשפחתית, קונה מתנות לילדים שלה, ולא מוותרת על מפגש עם המשפחה והחברים. "נראה כי השנה התכנון יהיה מורכב ומאתגר יותר, כי גם ג'ניפר וגם בן רוצים להיות עם הילדים שלהם", הוסיף.

כזכור, לאחרונה בילו השניים ביאכטה יוקרתית לכבוד יום הולדתה של לופז, כאשר באותו היום ממש, הזמרת פרסמה תמונה ראשונה של השניים על סיפון היאכטה כשהם מתנשקים ונראים מאוהבים מתמיד, וכך אישרה באופן רשמי וסופי את השמועות אודות קאמבק אפשרי בין השניים. 

לפי הדיווחים, בקרוב, השניים יאלצו להיפרד לזמן מה כאשר לופז טסה לקנדה עבור צילומים לסרט חדש, ואילו אפלק נאלץ להגיע לטקסס, גם הוא, עבור צילומים לסרט חדש. "למרות הלוז העמוס של בן וג'ניפר, הם מקפידים לשמור על הזוגיות שלהם, ומנצלים כל זמן איכות שיש להם", סיכם אותו מקורב.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE