הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח גבי פטיטו: האם בן זוגה מתחבא בשמורת טבע בפלורידה?
יממה בלבד לאחר שמשטרת נורת' פורט הודיעה על הפסקת החיפושים באזור שמורת הטבע "קרלטון", הבוקר נודע שהחיפושים במקום חודשו. לא ברור אם חוקרי המשטרה קיבלו מידע חדש מהוריו של בריאן לונדרי, שנלקחו לחקירה בבוקר יום שני

רשויות החוק בפלורידה מחדשות את החיפושים אחר בריאן לונדרי - בן זוגה של גבי פטיטו, צעירה מניו יורק שנעלמה במהלך חופשה עמו, ושגופתה אותרה במהלך סוף השבוע האחרון - וזאת בחשד שהוא נמצא בשמורת טבע מקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החיפושים אחר בריאן לונדרי, החשוד ברצח בת זוגו גבי פטיטו, חודשו הבוקר בפלורידה (צילום: מש' פטיטו / משטרת נורת' פורט)

 

כזכור, בבוקר יום שני סוכני ה-FBI פשטו על בית משפחת לונדרי. על אף שבריאן לא אותר, בתקשורת המקומית דווח כי שני הוריו נלקחו לחקירה. במקביל, המשטרה בנורת' פורט הודיעה שהיא מפסיקה את החיפושים אחר לונדרי, שהתקיימו באזור שמורת הטבע "קרלטון".

אלא שכעת נודע שהחיפושים באזור שמורת הטבע חודשו, אולם לא ברור אם הוחלט על כך בשל מידע חדש שנמסר מההורים. כמו כן, חשוב לציין כי לפני שבוע בדיוק הוריו של בריאן טענו שהוא יצא לטייל בשמורת הטבע.

 

 

בהודעה שפורסמה הבוקר (שלישי) ממשטרת נורת' פורט הוסבר כי החיפושים יחודשו, הן בשמורת הטבע והן בשטחים סמוכים:

"מדובר בשמורת טבע בגודל של כ-100 אלף דונם, ובחלקים רבים ממנה המים מגיעים עד המותניים", אמרו במשטרה והוסיפו, "זוהי עבודה מסוכנת ביותר, שכן המחלצים עוברים בביצות מלאות בתנינים ונחשים".

 

מימין: אמו של לונדרי נכנסת לרכב משטרתי. משמאל: בית המשפחה בפלורידה, אתמול

 

בתוך כך, במהלך היום צפויה להתבצע נתיחה שלאחר המוות. מעבר לזיהוי החיובי של פטיטו (עד כה רשויות החוק אמרו שהגופה שאותרה "תואמת את התיאור" שנמסר על גבי), רשויות החוק מקוות לחשוף ממצאים נוספים שעשויים לקשור את לונדרי לרצח.

כזכור, גבריאל "גבי" פטיטו יצאה לחופשת 'קוסט טו קוסט' עם בן זוגה, בריאן לונדרי, בתחילת הקיץ, בה הם נסעו ברחבי ארה"ב ברכב מסחרי. קרובי משפחתה של פטיטו סיפרו שהיו עמה בקשר עד סוף חודש אוגוסט, בעת שהיא ולונדרי ביקרו בפארק הלאומי גרנד טיטון (Grand Teton National Park) בצפון-מערב מדינת ויומינג, לא רחוק מהפארק הלאומי ילוסטון.

לדבריה של ניקול שמידט, אמה של פטיטו, השתיים שוחחו בפעם האחרונה ב-24 באוגוסט, בעת שבתה ולונדרי עזבו את העיר סולט לייק סיטי, לכיוון הפארק הלאומי גרנד טיטון. על אף שזו הייתה הפעם האחרונה שבה הם שוחחו, שמידט סיפרה שקיבלה הודעות טקסט מהטלפון של בתה עד ה-30 באוגוסט. עם זאת, היא אמרה שהיא לא יודעת אם בתה אכן שלחה את ההודעות.

 

 

תחילה, לא היה ברור אם לונדרי נעדר אף הוא, או שמא הוא נחשד במעורבות בהיעלמות של פטיטו. באמצעות עורך דינו סטיב ברטולינו, לונדרי פרסם בשבוע שעבר הודעה שבה הבהיר שהוא "יישאר ברקע" בשלב זה:

"זוהי תקופה קשה, הן עבור משפחת פטיטו והן עבור משפחת לונדרי. להבנתי החלו חיפושים אחר הגברת פטיטו באזור הפארק הלאומי גרנד טיטון בוויומינג. בשם משפחת לונדרי, אנו מקווים שהחיפושים יסתיימו בצורה מוצלחת ושהגברת פטיטו תתאחד עם משפחתה. בעצת עורך דין, משפחת לונדרי החליטה להישאר ברקע בשלב זה, ולא יפורסמו הודעות נוספות".

באופן טבעי, בני משפחתה של פטיטו זעמו בעקבות ההודעה, ובתגובה הם אמרו: 

"בריאן מסרב לומר למשפחתה של גבי היכן הוא ראה אותה בפעם האחרונה, והוא גם מסרב לומר מדוע נטש אותה ונסע במכוניתה לפלורידה. אלו שאלות חיוניות שדורשות תשובות מיידיות. אנחנו מפצירים במשפחת לונדרי שלא 'להישאר ברקע', אלא לעזור למצוא את מי שבריאן כינה כאהבת חייו. איך בריאן מסוגל 'להישאר ברקע' כשהוא היחיד שיודע היכן גבי נמצאת?".

 

גבריאל פטיטו, הצעירה שנעלמה במהלך החופשה עם בן זוגה (צילום מתוך אינסטגרם)

 

במהלך יום ראשון נרשמה התפתחות דרמטית, כאשר רשויות החוק בוויומינג הודיעו שגופה נמצאה בפארק הלאומי שבו פטיטו נעלמה.

צ'רלס ג'ונס ממשרד ה-FBI המקומי כינס מסיבת עיתונאים שבה הודיע שהגופה תואמת את התיאור של פטיטו: "טרם הושלם תהליך הזיהוי הרשמי, אך הודעה הועברה למשפחת פטיטו. זוהי תקופה קשה ביותר עבור משפחתה וחבריה", הוא אמר.

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE