הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוסטלגית: ניקול קידמן מדברת על חיי הנישואים עם טום קרוז
זוג השחקנים ההוליוודי התחתן אי שם בשנת 1990 עד שהחליטו לפרק את החבילה ולהתגרש עשור מאוחר יותר. כעת, קידמן מדברת על חיי הנישואים עם טום וחושפת לא מעט מידע אישי על הזוגיות של השניים

ניקול קידמן (54) וטום קרוז (59) היו ללא כל ספק אחד הזוגות הנוצצים והפוטוגנים ביותר בהוליווד בתחילת שנות האלפיים, עד שהחליטו להיפרד כחברים ולהתגרש. לאחרונה, השתתפה קידמן בראיון וחזרה אחורה בזמן, לחיי הנישואים שלה עם השחקן טום קרוז.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קידמן סיפרה כי הזוגיות שלהם הצליחה למשוך ללא הרף, לאורך כל השנים, את צלמי הפפראצי לכל מקום אליו הגיעו. "הרגשתי שכל העולם מתעניין בחיי הנישואים שלנו. זה היה די מתיש", סיפרה השחקנית. עוד הוסיפה ואמרה כי הייתה מאוד צעירה בזמנו, ולא ידעה כיצד להתמודד עם כל זה. 

כזכור, קידמן התחתנה בשנית, אך יש לה שני ילדים משותפים עם טום קרוז, קונור בן ה-26, ואיזבלה בת ה-28. מאז השניים החליטו להיפרד, ניסו לשמור ככל האפשר על הפרטיות של ילדיהם, ודי הצליחו לאורך השנים. בכלל, גם אודות הזוגיות שלהם לא הרחיבו במילים, לא מול חברים ולא בראיונות. 

כזכור, בראיון לניו יורק טיימס בשנה שעברה סיפרה קידמן כי חיי הנישואים שלה לטום היו מאושרים וטובים רוב הזמן, גם כאשר נאלצו לשחק יחד בסרט וגילמו זוג נשוי אשר מתמודד עם בגידה. כאשר נשאלה האם התפקידים שגילמו הצליחו לערער את היחסים שלהם ענתה: "היינו משתכרים אחרי הצילומים ושוכחים מהכל". 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE