הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עכשיו זה רשמי: הזמרת אדל מציגה את הזוגיות החדשה שלה לראווה
הזמרת האהובה, אשר הפכה מהפך דרמטי בחייה בשנה האחרונה, החליטה לשים קץ לשמועות ולחשוף באופן רשמי את בן זוגה בחודשים האחרונים, ריץ' פול, והצליחה לא רק לככב בכותרות ברחבי הרשת, אלא גם לעורר סערה לא קטנה בקרב המעריצים

לאחר לא מעט תמונות פפראצי, שמועות ותקוות, עכשיו זה רשמי, הזמרת אדל לגמרי יוצאת עם המאמן ריץ' פול. לאחרונה, החליטה הזמרת לשים סוף לשמועות, ולפרסם תמונה רשמית משותפת של השניים יחד. הפוסט של הזמרת כמובן זכה תוך זמן קצר למאות אלפי לייקים ותגובות נלהבות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, השניים בילו לילה קודם לכן בחתונה של זוג חברים, והופיעו באופן רשמי כזוג בפני קהל של אנשים. מקורב לזוג אישר כי השניים לגמרי רציניים אחד כלפי השנייה, מאוהבים ומאושרים זה לצד זו. כזכור, אדל התגרשה באופן סופי בחודש מרץ האחרון מבעלה, סימון קונצקי לאחר הליך גירושים מורכב ותקשורתי.

אדל וסימון היו נשואים במשך שבע שנים וחולקים בן משותף, אנג'לו בן השמונה. מקורב לזמרת מאשר כי מאז הגירושים, אדל פחות מתחמקת מצלמי הפפראצי ואף משתפת את חייה האישיים, וכאמור, את העדות הכי טובה לכך ניתן לראות בפוסט האחרון של הכוכבת בעמוד האינסטגרם האישי שלה.

לבסוף, סיכם אותו מקורב לזמרת כי אדל מאושרת מתמיד, ונראה כי היא מאוד בטוחה ושמחה לצידו של פול. "נראה שהם מסתדרים מעולה, יש להם לא מעט חברים משותפים, והם מבלים ועושים חיים. עושה רושם שזה הולך ונהיה רציני", סיכם. 

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE