הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"סוס מנצח": שילוב מוצלח בין קומדיה משובחת ודרמה נוגעת ללב
נכון, לא מדובר על אחד הסרטים המופתיים שיצאו השנה, ובכל זאת, הוא מצליח להיות מהנה במיוחד לצפייה, מרגש לפרקים, משעשע לעיתים תכופות, ובעיקר נעים ולא מתיימר

"סוס מנצח" מבוסס על סיפור אמיתי, וחוזר אחורה בזמן שני עשורים, כאשר הלוקיישן הוא עיירה קטנה בשם קפן פורסט, והגיבורה הינה ברמנית אשר חולמת על חיים אחרים, זוהרים ונוצצים יותר, מעניינים יותר. יום אחד היא מבינה מה עליה לעשות: לקנות סוס מרוצים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגיבורה מגיעה מבית דל אמצעים, כך שהדרך לקניית הסוס ואילופו הינה מאתגרת ומרוכבת במיוחד, ובעיקר דורשת ממנה להיות יצירתית ושאפתנית. לעיתים אף לוחמנית. היא מקימה הפנינג תרומה גדולה בשכונה, כאשר היא קוראת לחברים, למשפחה, ולחברי השכונה להתגייס ולעזור לה. 

די מהר הגיבורה משיגה את מבוקשה, והסוס שלה אף הופך להיות מצליח במיוחד. במילים אחרות, ההשקעה שלה ושל מי שהתגייס לעזור, בהחלט השתלמה. מכאן הסרט למעשה משנה מעט פנים, וניתן לקבל הפוגה של מעין סרט ספורט קליל ומבדר.

ניתן לומר כי "הסוס המנצח" משלב באופן די מרשים וחכם בין קודמיה ולדרמה נוגעת ללב. בנוסף, עיצוב הדמויות, הפסקול, התפאורה, וכמובן הלוקיישן, כולם עוזרים לקבל חווית צפייה אותנטית ומהנה, כזו שמחזירה את הצופה אחורה בזמן, וגורמת לו להיסחף אל תוך אותו עולם.

 נכון, במבט ראשון הסרט נראה סתם עוד סרט חביב, כזה שלא בהכרח שווה צפייה. אך "סוס מנצח" מצליח להפתיע לטובה, ויותר מכך, מתגלה כסרט חכם, עשוי היטב, נוגע ללב, ואותנטי. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE