הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הלם באקדמיית הספורט היוקרתית בפלורידה: מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד
חקירת הפרשה החלה לפני שבועות אחדים לאחר שאחד מעובדי בית הספר פנה למשטרה וסיפר ששמע שמועות על הקשר המיני שמתקיים בין המורה בת ה-38 לאחד מהתלמידים. התלמיד אישר זאת וראיות התומכות בכך נמצאו במהלך חיפוש בביתה

מורה בבבית ספר פרטי בפלורידה נעצרה בחשד שניהלה קשר מיני עם אחד מתלמידיה, כך על פי משרד השריף במחוז מנטי (מדרום לטמפה).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המורה שנעצרה, טיילור אנדרסון בת ה-38 (צילום: משרד השריף במחוז מנטי)

 

מדובר באקדמיית IMG היוקרתית, בו לומדים מיטב הספורטאים האמריקאים, תוך כדי שהם משלבים אימונים בקבוצות ספורט שונות, לרבות כדורסל, כדורגל, פוטבול אמריקאי, בייסבול, גולף, טניס ועוד.

לפי הודעת משרד השריף, אחד מעובדי האקדמיה פנה לרשויות החוק ב-25 באוגוסט ודיווח על קשר מיני מתמשך בין אחד התלמידים (קטין ששמו לא פורסם) וטיילור אנדרסון בת ה-38, מורה העובדת במקום.

עוד אמרו במשרד השריף כי אותו עובד פנה לתלמיד בנושא, וזה בתגובה הודה שקיים יחסי מין עם אנדרסון. בעקבות זאת, הוחלט לפטר את המורה ולפנות למשטרה.

אנדרסון סירבה לשתף פעולה עם החקירה, אולם במהלך חיפוש בביתה, ברכבה ובטלפון הנייד שלה נמצאו ראיות המאשרות את טענת התלמיד.

במהלך החקירה נודע שאנדרסון יצרה קשר עם התלמיד באמצעות הרשתות החברתיות, והם התכתבו במשך מספר שבועות. בחודש יולי אנדרסון לקחה את התלמיד לחוף הים וקיימה עמו יחסי מין ברכבה, ולפי החשד השניים המשיכו לקיים יחסי מין בחודשים שעברו מאז.

לאחר שבית המשפט אישר צו מעצר כנגד אנדרסון, שוטרי משרד השריף פשטו על הבית וגילו שהמורה אינה שם. באמצעות מספר שיחות עם עורך דינה, הם גילו שהיא מסתובבת ברחבי פלורידה ואף יצאה מהמדינה. עם זאת, בערב יום שני היא הסגירה את עצמה במשרד השריף.

33% לא
67% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE