הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשף! מדענים בווהאן תכננו לשחרר נגיפי קורונה חודרי עור המכילים חלבוני ספייק לטבע כ-18 חודשים לפני המגיפה
כאילו אי אפשר להמציא את זה לאחר שנחשף כי מעבדת ווהא ביצעה ניסויים מסוכנים בתחומיה, עתה מתברר כי היה בכוונת כמה מאנשיה לשחררם גם אל הטבע - בלי שיש חיסון

דיווחנו באפריל 2020 כי 'אשת העטלף' ד"ר שי, משתמשת בכספים אמריקאים לניסויים הקשורים לנגיף הקורונה בווהאן, עתה נחשף כידוע כי מדובר בכספים הקשורים ב-NIAID בראשות דוקטור פאוצ'י. ואכן, לאחר שנחשף כי אשת העטלף ניהלה 'מלאי' של וירוסים עטלפיים בסין, ועסקה בניסויים על מנת לפתח פתגוניים קטלניים תוך ניסיון לפתח חיסונים למאבק בנגיפים עתה הטלגרף מדווח על מאמצים סיניים להדביק בכוונת תחילה עטלפים במערות בסין כדי להשתמש בהם כחיסונים עתידיים נגד נגיף הקורונה. תהליך מסוכן ביותר של שחרור נגיפים אל הטבע בלא שיש חיסון לדבר - כך מדווח ה"טלגרף" הבריטי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדעני ווהאן תכננו לשחרר וירוסים לאוכלוסיות העטלפים הסינית כדי לנסות ולחסן אותם כנגד מחלות שעלולות לקפוץ לבני אדם.

כך הודגשו בהצעות מחקר משנת 2018 שנחשפו על ידי העיתון.

מסמכים חדשים מראים שרק 18 חודשים לפני הופעת מקרי קוביד-19 הראשונים, החוקרים הגישו תוכניות לשחרור חלקיקים חודרי עור המכילים "חלבוני ספייק כימיים חדשים" של נגיפים אל עטלפים במערות שביונאן, סין.

הם גם תכננו ליצור וירוסים כימיים, המשופרים גנטית כדי להדביק בני אדם ביתר קלות, וביקשו 14 מיליון דולר מסוכנות ההגנה המתקדמת של ארה"ב (דארפה) למימון העבודה.

סוכנות 'דארפה' עוסקת במו"פ ובטכנולוגיות מתפתחות

לארה"ב לא היה עסק שעבד עם סין בנושא וירוסים עטלפים. מאמצים אלה בשיתוף עם צבא סין היו מתכון לאסון.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE