הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במטרה לשכנע את אנשי הצבא האמריקאי להתחסן הוצגה בפניהם מצגת המדברת על "שימוש בשטניזם"
שיאים חדשים של ביזאר בצבא האמריקאי , מצגת של פאוור-פוינט עם תכנים של 'מקדש השטן' הוצגה לחיילים כדי לעודד אותם להתחסן כנגד הנגיף

טאקר קרלסון חשף ביום שני שקופית פאוור-פוינט מוזרה שהוצגה בפני אנשי הצבא האמריקאי במטרה להעלות אותם על סיפון חיסון-החובה נגד COVID.

השקופית שואלת בציניות "כמה ילדים הוקרבו לשטן בשביל החיסון?" לפני שנטען כי רק שלושה אנשים מתו מתופעות לוואי ולאחר מכן פירטו את 'עיקרי השטן' שנלקחו היישר מאתר 'מקדש השטניזם'.

הצבא הודה כי השקופית הוצגה בפני אנשי השירות, אך טוען כי היא לא אושרה על ידי המנהיגות הצבאית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אז הנה לך הצבא האמריקאי שעושה יחסי ציבור עבור השטניזם", ציין קרלסון והוסיף "שאר המצגת פחות מזעזעת אך מבושלת לחלוטין וחסרת כנות".

הוא המשיך, "לדוגמה, המצגת טוענת לשווא שרק שלושה אנשים מתו כתוצאה מנטילת החיסון נגד COVID. דיווחים שנאספו על ידי ממשל ביידן מצביעים על כך שהמספר הוא למעשה אלפים". קרלסון המשיך וציין כיצד אפילו אריות-הים של חיל הים האמריקה כפופים למנדט החיסון החדש של הצבא.

"כדי להיות ברור, למקרה שאתם תוהים אם כל זה נעשה בתגובה למשבר כלשהו: אנו לא מאמינים שלוחם אחד של חיל הים מת בשלב זה מ-COVID. אלה הם האנשים הבריאים ביותר בעולם, הספורטאים האולימפיים של הצבא. רבים מהם נדבקו בנגיף והחלימו, כלומר יש להם חסינות טבעית יותר ממה שהחיסון יכול לספק".

"ובכל זאת, החל מהלילה, אנו שומעים שמאות אריות-ים מתמודדים מול סילוק מהצבא בשל סירובם להתחסן", ציין קרלסון.

הוא המשיך, "זכור שיש רק כ-2,500 אריות-ים פעילים, שכל אחד מהם עולה לפחות חצי מיליון דולר לממשלת ארה"ב להכשיר. תארו לעצמכם את ההשפעה על המוכנות הצבאית של ארצנו. זה מזעזע. אם אתה אוהב את המדינה, לא היית עושה זאת. לא היית משבית את בתי החולים שלנו על ידי כך שתאלץ את האחיות שלנו להתפטר כי הן לא רוצות לקחת את הזריקה".

כפי שציינו בעבר, הייתה התנגדות משמעותית למנדטים של חיסונים בקרב אנשי השירות הצבאי

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE