הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית אומה תורמן חושפת מה הסוד הכי אפל שלה
אחת השחקניות הוותיקות בביצה החליטה לאחרונה לחשוף סוד אישי במיוחד אשר מאחוריו מסתתרת טראומה של קטנה, והוא קשור לחוק ההפלות הקיים בטקסס

השחקנית אומה תורמן כתבה לאחרונה מאמר דעה חריף ונוקשה על חוק ההפלות הקיים בטקסס, מה שהוביל אותה לחשוף את אחד הסודות האישיים ביותר בחייה, ולמעשה טראומה לא פשוטה שעברה בגיל צעיר. תורמן גילתה, כי היא בעצמה, עברה הפלה כאשר הייתה בסוף שנות העשרה שלה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זו הייתה אחת ההחלטות הקשות בחיי. אבל בסופו של דבר, היא הובילה לחיים נכונים יותר, מלאים באהבה ואושר", סיפרה השחקנית. החוק אשר עליו כתבה טורמן למעשה אומר כי במדינת טקסס, אסור לנשים לעבור הפלה לאחר שישה שבועות, גם אם ההריון נגרם בעקבות אונס, או גילוי עריות.

החוק אשר עבר הצליח לזעזע לא רק את הכוכבים ההוליוודים אלא את ארצות הברית כולה, וטורמן כמובן מיד הגיבה לנושא. במאמר דעה מיוחד שכתבה עבור מגזין "וושינגטון פוסט" כתבה השחקנית כי היא בעצמה עברה הפלה כאשר הייתה נערה צעירה. 

עוד כתבה: "ההחלטה להפיל הייתה קשה, היא גרמה לי להיות עצובה, אבל היא סללה לי את הדרך לחיים טובים יותר. ההחלטה הזו איפשרה לי בשלב מאוחר יותר להפוך להיות האמא שרציתי להיות, והייתי צריכה להיות לילדים שלי". 

"דיברתי עם ההורים, והחלטנו לעשות את זה. יש לא מעט כאב בסיפור הזה, זה ללא ספק אחד הסודות האפלים ביותר שלי. עכשיו, אני בת חמישים ואחת, גידלתי שלושה ילדים, והם המקור הכי גדול בחיי לאושר וגאווה", הוסיפה וכתבה. לבסוף סיכמה טורמן ואמרה: "לכל הנשים שכועסות שהזכות על הגוף שלהם נלקחה, אני רואה אתכן. תמשיכו להיות אמיצות". 

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE