הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
באמצע חגיגות יום ההולדת: זה התאונה הדרמטית שקרתה לניקול ריצ'י
לאחרונה חגגה הפאשניסטה ניקול ריצ'י יום הולדת ארבעים, ובזמן שניסתה לכבות את הנרות על עוגת יום ההולדת שלה, הלהבה הצליחה להגיע לשיערות ראשה, להעלות אותן באש, ואף להגיע כמעט עד לאוזניים שלה

ניקול ריצ'י פרצה לחיינו בעיקר בעקבות החברות הקרובה שלה לפריס הילטון, אך כבר לא מעט שנים שריצ'י הינה כוכבת הוליוודית בפני עצמה. לאחרונה, חגגה חובבת האופנה ארבעים שנים על הכדור, לצד כמה חברים קרובים, אך באופן מפתיע, נאלצה להתמודד עם תקרית לא נעימה במיוחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בזמן שהכוכבת התכופפה על מנת לכבות את הנרות על עוגת יום ההולדת שקיבלה מהחברים, השיער שלה החל לעלות באש.במשך כמה שניות, שנראו כמו נצח, השיער של הכוכבת עלה באש והלך והתקדם לכיוון ראשה, אך בסופו של דבר, הצליחה ריצ'י להשתלט על הסיטואציה עם קצת עזרה מהחברים, והאירוע הלא נעים נגמר בחיוך.

כידוע, בשנים האחרונות ריצ'י נמצאת תחת אור הזרקורים כאשר היא מקפידה לתחזק חשבון אינסטגרם אופנתי ונוצץ, מתראיינת לא מעט וחושפת מידע אישי על חייה הפרטיים כגון הפרעות האכילה מהן סבלה, ההתמכרות לסמים, ותהליכי הגמילה שעברה לאורך השנים. 

הסרטון של שיערה של ריצ'י עולה באש הצליח לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת, ולהדאיג לא רק את החברים הקרובים אלא גם את המעריצים. פריס הילטון מהירה לכתוב: "אלוהים ישמור, כמה נבהלתי. מזל טוב אהובה. אני מקווה שאת בסדר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE