הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עריק סיני בכיר חושף: "הפצנו בכוונה את הנגיף באוקטובר 2019 במשחקים הצבאיים הבינלאומיים"
"חשבתי שממשלת סין תנצל את ההזדמנות הזו כדי להפיץ את הנגיף במהלך המשחקים הצבאיים, שכן זרים רבים יופיעו שם"

מלשין שערק מהמפלגה הקומוניסטית הסינית טוען שסין שחררה בכוונה את COVID-19 בטורניר צבאי בינלאומי עם משתתפים מכל רחבי העולם כחודשיים בלבד לפני שההתפרצות החלה להתפשט ברחבי העולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקורב המפלגה הקומוניסטית הסינית לשעבר ויי ג'ינגשנג אמר כי המשחקים הצבאיים העולמיים באוקטובר 2019 היו אירוע העל הראשון בו הופץ COVID.

"חשבתי שממשלת סין תנצל את ההזדמנות הזו כדי להפיץ את הנגיף במהלך המשחקים הצבאיים, שכן זרים רבים יופיעו שם", אמר בסרט התיעודי החדש "מה באמת קרה בווהאן" והוסיף כי הצבא הסיני ניהל "תרגיל יוצא דופן" באותה תקופה.

"[ידעתי] על האפשרות של ממשלת סין להשתמש בכלי נשק מוזרים, כולל נשק ביולוגי, כי ידעתי שהם עושים ניסויים מהסוג הזה".

טענתו של ג'ינגשנג מגובה בדו"ח של ועדת החוץ של בית הנבחרים האמריקני שפורסם בחודש שעבר והסיק כי COVID-19 שוחרר ככל הנראה ממכון ווהאן לווירוולוגיה לפני ה-12 בספטמבר 2019.

הדו"ח גם טען כי משחקי העולם הצבאיים בשנת 2019 היו ככל הנראה "אירוע הפצת העל הראשון בעולם".

 

"במקביל, ספורטאים במשחקי העולם הצבאיים חלו בתסמינים דומים ל-COVID-19. כמה מהם נשאו את הנגיף בחזרה למדינות מולדתם ויצרו את אחד מאירועי הפצת העל המוקדמים ביותר בעולם", כתב הנציג מייקל מק'קול (טקסס).

טענותיו של ג'ינגשנג על הנשק הביולוגי מאוששות על ידי פקיד משרד החוץ האמריקאי לשעבר מיילס יו, שכתב מאמר בשיתוף מזכיר המדינה לשעבר מייק פומפאו, המתאר את מקורות הנגיף של ווהאן.

הדברים באים על רקע גילויים כי מכון ווהאן לווירוולוגיה ניסה להשיג 14 מיליון דולר במימון אמריקאי של 'DARPA' (הזרוע המדעית של הפנטגון), ליצירת וירוסים כימיים 18 חודשים לפני התפרצות COVID-19 תוך שחררום אל הטבע. אבל DARPA דחתה את הבקשה ואמרה שהתוכניות מסוכנות מדי לאוכלוסיית האדם.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE