הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת קריסטין סמארט: אב ובנו יועמדו לדין בגין רצח הסטודנטית בקליפורניה ב-1996
כחצי שנה לאחר שנעצרו בביתם, מוקדם יותר היום ביהמ"ש בקליפורניה קבע כי קיימת תשתית ראייתית מספקת, ועל כן ניתן להתקדם בהליך המשפטי. לפי החשד, פול - כיום בן 44 - רצח את קריסטין במהלך ניסיון אונס, ואביו סייע לקבור את הגופה

האדם האחרון שראה את קריסטין סמארט בחיים יועמד לדין בגין רצח הסטודנטית הצעירה מקליפורניה שנעלמה ב-1996, כך נקבע מוקדם יותר היום (רביעי) בבית המשפט בקליפורניה. בנוסף, השופט קבע כי אביו של החשוד המרכזי יועמד לדין בחשד שסייע להיפטר מגופת הנרצחת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פול ורובן פלורס, שנעצרו בחשד למעורבות ברצח של קריסטין סמארט (צילום: משרד השריף / AP)

 

כזכור, בחודש אפריל האחרון חלה תפנית משמעותית בחקירה, כאשר רשויות החוק עצרו את פול פלורס בן ה-44, שלמד עם סמארט באוניברסיטת קליפורניה פוליטכניק ("Cal Poly") בסן לואיס אוביספו, ואת אביו רובן בן ה-80.

למעשה, במשך שנים רבות, פול נחשד במעורבות בהיעלמותה של סמארט, שנולדה בעיר סטוקטון שבצפון המדינה והייתה רק בת 19 כאשר היא ופול יצאו ביחד ממסיבה, ב-25 במאי 1996. בזמנו הוסבר כי החוקרים מעריכים ששפול רצח את סמארט בתוך חדרו במעונות הסטודנטים באוניברסיטה במהלך ניסיון אונס.

כאמור, רק הבוקר בית המשפט במחוז סן לואיס אוביספו קבע כי קיימת תשתית ראייתית מספקת, ועל כן ניתן להתקדם בהליך המשפטי.

 

משפחתה של סמארט (צילום: Getty Images)

 

לדבריו של השופט ואן רויין, קיים "חשד סביר" לפיו סמארט נרצחה ונקברה בחצר האחורית של בית משפחת פלורס (אותו בית שבו בוצעו חיפושים בימים שלאחר מעצרם של שני החשודים מוקדם יותר השנה).

יש לציין כי פול ורובן פלורס מכחישים כל קשר לרצח הסטונדטית, אך כעת הם ייאלצו לנסות ולהוכיח את חפותם במהלך המשפט.

כאמור, בחודש אפריל פשטו כוחות המשטרה על ביתו של רובן פלורס וחיפשו בבית בעזרת כלבי גישוש ומכ"ם מיוחד לאיתור שרידי אדם. לא ברור מה בדיוק אותר במהלך החיפוש, שכן במשרד השריף טענו שגופתה של סמארט לא נמצאה במקום, אולם פשיטה זו הובילה להחלטה לעצור את פול ורובן פלורס.

דן דאו, התובע הראשי במחוז סן לואיס אוביספו, סיפר בזמנו שסמארט ככל הנראה הייתה תחת השפעת אלכוהול כאשר יצאה מהמסיבה, ופול הציע ללוות אותה בחזרה לחדר שלה במעונות. עוד הסביר דאו שפול רצח את סמארט במהלך ניסיון אונס, ואביו סייע לו להיפטר מהגופה.

 

מעצר שני החשודים מוקדם יותר השנה: פול (משמאל) ורובן פלורס (צילום מסך מתוך טוויטר)

 

במקביל לפרשת קריסטין סמארט, דאו הוסיף שחוקרי המשטרה בודקים האם פול עומד מאחורי תקיפות מיניות שאירעו בשכונתו בדרום לוס אנג'לס בשנים האחרונות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE