הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דעה: הדמוקרטים מחליפים את העם האמריקאי במהגרים בלתי חוקיים שיצביעו עבורם
"נתינים אפרו-אמריקאים והיספניים בלתי חוקיים יחיו על פי צורות ממשל אירופאית, במולדת האבות המייסדים האנגליים והאמריקאים - מדובר בהחלפה"

הנהירה של המהגרים הבלתי חוקיים מהאיטי לטקסס היא רק דוגמה כי הגענו לרגע שבו מדינה או ציוויליזציה מתה ואין הרבה מה לעשות כדי להצילה.

בד"כ זה קורה כשחוקי היסוד והנורמות לאורם התקיימה המדינה או הציוויליזציה הופרו והושחתו בכזו בוטות, עד שנוצר עיוות מוחלט המהווה בגידה באתוס המייסד.

משם מדובר בהתדרדרות מתמדת אל נקודת הנפילה הסופית.

ברפובליקה הרומית הרגע היה עם חציית הרוביקון שבישרה על תחילת עידן הקיסרות.

באימפריה המונגולית היה זה מות נכדו של ג'ינגיס חאן.

באתונה הקלאסית היו אלה השנים שאחרי שלטון פריקלס.

ובאמריקה הרגע החל רשמית בנובמבר 2020 כשהדמוקרטיה האמריקאית נקברה קבורת חמור משעשעת באורגיית שחיתות שבה ספר החוקים האמריקאי הפך להמלצה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השופטים "השמרנים", התקשורת הממסדית, ביג טק, פקידים בינוניים ומנהיגים זרים כולם לקחו אז חלק בטקס ההלוויה.

מעטים הבינו שהמטרה לא היתה טראמפ, או אפילו רצון העם האמריקאי, אלא המערכת החיסונית של אמריקה עצמה, האתוס הדמוקרטי שביסוד פוטנציאל השרידות הבסיסי שלה אשר מת כשהבחירות נגנבו לאור יום.

למעשה, מאז, אמריקה נכנסה למוות קליני ולתחילת סופה כאימפריה. טראמפ בכלל לא היה העניין כאן.

מאז קריסת ההרתעה האמריקאית (אפגניסטן), השחיתות בצבא (מילי), השחתת הנורמות האזרחיות (הוליווד, עולם הספורט) והניוון התרבותי הכללי, הם רק תוצרי לוואי מקבילים וצפויים למדי שעוברים האצה בקצב הניוון.

אכן תהליכי ההתדרדרות נצפו כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת, לכן לא אידאולוגיה מרקסיסטית (שהיא רק תירוץ מצוין לשליטה), ואפילו לא הטמטום האוונגליסטי שאוחז באמריקאים רבים וטובים הם הגורם לדעיכה, אלה רק תופעות המעידות על המשך דלדול האופי והדוגמטיזם של חברה שמתבטאת באטימות ובחידלון שבמוסדותיה וחוקיה - פתרונות לשובע האמריקאי שבהיותה המעצמה המובילה של העולם במשך מרבית המאה ה-20 ועד הדעיכה.

על רקע זה הדמוקרטים יודעים שאמריקה קורסת, וגסיסת הציוויליזציה האמריקאית מבשרת על צורך להחליף את הפיונים.

קרי את האזרחים. לכן הדמוקרטים מייבאים נתינים שיתאימו לצורת שליטה סוציאליסטית שבעצמה מיובאת מאירופה.

ככה נתינים אפרו-אמריקאים והיספניים יחיו על פי צורות ממשל אירופאית-סוציאליסטית, במולדת האבות המייסדים האנגליים והאמריקאים - קצת אבסורד.

זו שיטה אשר תתאים בול למהגרים דרום אמריקאים ואפריקאים נטולי תודעה ליברלית קלאסית חזקה.

בפועל מדובר בהחלפת אוכלוסיות בסגנון הפלישה הברברית לרומא שהביאה לקריסת האימפריה. אז הדת החדשה שבה הטמיעו את המהגרים היתה הנצרות - היום הדת הזו היא האקלים המרקסיסטי.

מדובר במהלך אסטרטגי ארוך טווח שנועד להעניק שליטה המתממשת באמצעות כשלים מערכתיים מכוונים המתרחשים בגבול הדרומי ובמדיניות הגירה מכוונת. אכן, משבר הגבול הדרומי הוא משבר מהונדס ויזום שהתקשורת האמריקאית מטפלת בו בצורת מיקרו במקום לראות שמדובר בניסיון שיטתי להחלפת עם על ידי המפלגה הדמוקרטית.

מדובר בייבוא אוכלוסייה נוחה לשליטה, שתגלה נאמנות לצורות ממשל ריכוזיות ושנטולה מסורת של ממשל קנייני דמוקרטי וליברלי.

טרף קל עבור אליטת הסדר העולמי החדש הדמוקרטי עבור ניתוק אמריקה ממכונת ההחייאה באופן סופי ומוחלט.

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE