הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני מתגעגע לבחור הזה": הכומר המפורסם באמריקה במחווה מרגשת לנשיא טראמפ
פרנקלין גרהאם בנו של "הכומר של אמריקה" וידיד ישראל בילי גרהאם פרסם אמש מחווה מרגשת לנשיא ה-45 בפייסבוק וזכה לעשרות אלפי שיתופים מכל רחבי העולם

הכומר פרנקלין גרהאם ביצע מחווה לנשיא טראמפ לשעבר ביום רביעי, כשפרסם תמונה שלו עם הנשיא לשעבר תוך שהוא קורא לאומה להתפלל עבורו ועבור "כל מנהיגינו בוושינגטון".

"עם הכאוס בעולם שלנו וחוסר המנהיגות שאנו רואים, אני מתגעגע לבחור הזה", כתב גרהאם לצד תמונה שלו ושל טראמפ, שחבש כובע בייסבול אדום של ארה"ב והבהב את אגודלו האייקוני.

"התפללו בשבילו - והודיע שאתה מתפלל בתגובות למטה. המשך גם להתפלל כל יום עבור כל מנהיגינו בוושינגטון", הוסיף גרהאם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: ברייטבארט ניוז)

אלפים הגיבו על פוסטו של גרהם, והודיעו לנשיא לשעבר שיש לו את תפילותיהם.

"מתגעגע אליו... אנחנו צריכים שהוא יחזור לתקן את הבלגן הזה במדינה שלנו. מתפלל למנהיגים בתפקיד ולנשיא טראמפ", אמר משתמש.

"אני בהחלט מתגעגע אליו. הנשיא הגדול ביותר בחיי! הישאר חזק אדוני הנשיא! השם יברך!" אחר כתב.

"אני מתפלל למנהיגות נוצרית טובה ולסילוק והשמדת אנשים רעים ", הוסיף אחד אחר. לפוסט של גרהם היו מעל 35,000 תגובות ו -3,000 שיתופים.

אין זו הפעם הראשונה שגרהאם הביע תמיכה בנשיא לשעבר, והביע אכזבה קשה מעשרת הרפובליקנים שהצביעו להדחתו בינואר.

"אחרי כל מה שהוא עשה למען המדינה שלנו, היית מפנה עורף ומסגיר אותו כל כך מהר?" אמר לפני שפרט את הישגיו של טראמפ:

"בחיים שלנו לא היה לנו נשיא כמוהו. הוא נתן לנו מיסים נמוכים יותר, כלכלה חזקה ואבטלה נמוכה. הוא גרם לנאט"ו לשים לב ולשלם. היה לו אומץ לקחת על עצמו את צפון קוריאה ולהיפגש עם מנהיגם באופן אישי. הוא לא נתן לסין לדרוך על כולנו. רק יוזמות השלום שלו במזרח התיכון בחודשיים האחרונים ראויים לפרס נובל לשלום. הוא הגן על חירות הדת כמו אף נשיא לפניו, וזה חשוב לכל אנשי האמונה. הוא פעל בכדי להביא רפורמה במתקני הכליאה והבטיח את הגבול הדרומי שלנו. הוא ניצח את ח'ליפות דאע"ש בסוריה, והוא חיזק את הצבא שלנו. הוא גם היה הנשיא הכי פרו-חיים שהיה לנו".

גרהם נשאר קול פעיל לאורך כל נשיאותו של ביידן, ושיבח את הסנאטורית מרשה בלאקברן (R-TN) ביולי על אמירתה שהציגה בראיון בלעדי לברייטברט-ניוז, את מלחמת התרבות בארצות הברית כמאבק בין ערכים יהודיים-נוצריים ובין מרקסיזם.

"היא צודקת בהחלט", אמר. "אני מברך אותה על כך שכינתה את זה ומה שהיא פועלת לשמר, כדבריה, את הערכים האמריקאים שלנו של אמונה, משפחה, חופש".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE