הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בכיר ב-FDA נתפס במצלמה נסתרת: "צריך לבצע רישומים כמו בגרמניה הנאצית עם הכוכב היהודי של הלא מחוסנים"
"אני חושב שבנקודה זו צריך לרשום אנשים שאינם מחוסנים. למרות שזה נשמע מאוד כמו גרמניה הנאצית... כלומר, תחשוב על זה כמו הכוכב היהודי"

פקיד במנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA) קרא לחיסונים כפויים ולרישום כל האמריקאים הלא מחוסנים בסרטון שצולם במצלמה נסתרת אשר פורסם ע"י 'פרויקט וריטאס' תוך שהוא מודה כי מדובר בטקטיקה הדומה לדברים שהתרחשו בגרמניה הנאצית.

בחלק 2 של סדרת #COVIDVaxExposed נראה כלכלן ה-FDA טיילור לי, קורא לממשלת ארה"ב לחקות את גרמניה הנאצית בנוגע לניהול המוני של חיסון ה-COVID.

"אני חושב שבנקודה זו צריך לרשום אנשים שאינם מחוסנים. למרות שזה נשמע מאוד כמו גרמניה".

"גרמניה הנאצית ... כלומר, תחשוב על זה כמו הכוכב היהודי [לאמריקאים לא מחוסנים]".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מפקד האוכלוסין עובר מדלת לדלת אם אינך מגיב. אז יש לנו את התשתית לעשות את זה. כלומר, זה יעלה המון כסף", אמר טיילור שהוסיף "אם אתה מכניס כל מתנגד חיסונים, כמו כבשים, למדינת טקסס וסוגר את טקסס משאר העולם, ואתה הולך, 'אוקיי, אתם בטקסס עד שנתמודד עם [המגיפה] הזו'" הוא הוסיף. הפקיד גם קרא גם לירות חיצי הזרקת COVID לקהילה השחורה המתלבטת ביחסה לחיסונים באמריקה.

לי גם הודה כי ה-FDA מורכב יותר מבירוקרטים פוליטיים מאשר מומחים מדעיים.

"ישנם מינויים פוליטיים [ב-FDA] שהם בדרך כלל יועצים מדעיים או ממונים ע"י הנשיא או הוועדה... הם מקבלים שכר על סמך אם האנשים נשארים בשלטון", אמר.

"למרבה הצער, כולם בסופו של דבר משחקים פוליטיקה. אבל אני לא חושב שאצל מדעני הקריירה זה לא ככה".

"אני חושב שזה האנשים שלצערי צריכים לדווח להם. כי מינויים פוליטיים אלה מוצבים וזה חלק מהענין - הסנאט מאשר את האנשים שלהם", הוסיף.

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE