הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעלי יתרונות תזונתיים רבים: הכירו את חמישה הזרעים שכדאי לכם להוסיף לתפריט
הם אמנם נראים קטנים וחסרי חשיבות, אך הזרעים האלה לא רק חשובים לתזונה היומית שלנו, אלא גם מכילים לא מעט יתרונות תזונתיים, ויטמינים, ומינרלים, וברזל. והחדשות הטובות הן, שקל במיוחד להוסיף אותם לתפריט היומי

זרעים שונים למאכל הם הדוגמא המושלמת לדברים טובים שמגיעים באריזות קטנטנות. למרות שהם נראים קטנים וחסרי חשיבות, זרעים רבים למאכל מכילים לא מעט יתרונות תזונתיים וחיוניים לגופנו. בדרך כלל, חופן קטן מהם לגמרי יכול להספיק, וניתן לשלב אותו כמעט בכל מקום: בסלט, בשייק פירות, בדייסה, ביוגורט ועוד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שומשום

צריכה יומית של שומשום יכולה להעלות את רמת נוגדי החמצון, יתרון בריאותי אדיר וחשוב במיוחד. נכון, השומשום קיים על לחמניות ומאפים שונים, אך מומלץ לצרוך את הזרעים הקטנים באופן טבעי ולהוסיף אותם לסלט, או לאכול אותם כטחינה גולמית ואיכותית. השומשום עשיר בברזל, ויטמינים, ואבץ, ואף יכול להפחית את רמת הכולסטרול ברע בדם. 

זרעי פשתן

את הזרעים האלו חשוב במיוחד לצרוך אך ורק כאשר עם טחונים דק, ולא בשלמותם. כך הגוף שלנו מעכל אותם טוב יותר, ומפרק אותם באופן אפקטיבי יותר. זרעי הפשתן מכילים מגוון יתרונות בריאותיים וטובים במיוחד למערכת העיכול. בנוסף, הם מכילים חלבון ואומגה 3, ואף נחשבים למקור מעולה לליגנן.

זרעי צ'יה

הזרעים האלה מהווים מקור מעולה לחלבון מלא ואיכותי ובנוסף, הם גורמים לתחושת שובע לאורך זמן מכיוון שהם מתנפחים במגע עם נוזלים שונים כגון שייק או יוגורט. הצ'יה בריאים יותר מזרעים ודגנים רבים ואפשר להוסיף אותם בדייסה, עוגות, מאפים, מאפינס ועוד. 

זרעי דלעת

זרעי דלעת מכילים כמויות גבוהות במיוחד של מגנזיום, אומגה שש ושלוש, אבץ, נוגדי חמצון, ברזל, ועוד יתרונות בריאותיים רבים. כמו כן, זרעים אלו בריאים במיוחד עבור הלב והכבד, ואף עוזרים לבעיות שינה ונידודי שינה. 

זרעי המפ

זרעים אלו מכילים כמות אדירה של חלבון, והם דלים בפחמימה. בנוסף, הם נמצאו יעילים במיוחד בשיפור אי איזון הורמונלי, כאבי ראש, ותופעות שונות הקשורות לתסמונת קדם וסתית. כמו זרעים רבים, ניתן לשלב את זרעי ההמפ ביוגורט, שייקים, מרקים, וכדומה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE