הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא ישנים טוב בלילה? הנה כמה מזונות שיוכלו לעזור לכם לשפר את איכות השינה
אם גם אתם אוהבים לנשנש בלילה ומתקשים להיפטר מההרגל המגונה, לכל הפחות כדאי שתדעו מאילו מאכלים כדאי לכם להימנע, ואילו מאכלים דווקא יעזרו לכם לשפר את איכות השינה שלכם. ריכזנו עבורכם רשימה חשובה שכדאי שתכירו

כולנו מכירים את זה, מגיע הערב, יום העבודה הסתיים, וכל מה שבא לנו זה לרבוץ על הספה ולנשנש. הבעיה היא שלאכול שאנחנו אוכלים לפני השינה יש השפעה אדירה על איכות השינה שלנו. לכן, במידה ואתם לא ישנים טוב, סביר להניח שזה קשור, בין היתר, למזון שאתם צורכים לפני הכניסה למיטה. לכן, ריכזנו עבורכם רשימה של מזונות טובים לשינה, ורשימה של כמה מאכלים שכדאי לכם להימנע מהם לפני השינה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה מומלץ לאכול לפני השינה

כוס חלב

ממש כמו שאנחנו רואים בטלווזיה פעמים רבות, שאמא מגישה לילד שלה כוס חלב חמים לפני השינה, אז מסתבר כי גם במציאות זה לגמרי עובד. החלב מכיל חומצות אמינו, מה שמשפיע ועוזר למוח שלנו להירדם מהר יותר. טיפ חשוב: מומלץ לשתות את החלב חמים, כך כלי הדם בגוף מתרחבים ומרגיעים אותו.

אורז לבן

אורז לבן מכיל מדד גליקמי גבוה, ולכן הגוף מעכל אותו באיטיות יחסית. מחקרים אשר נעשו בתחום מצאו כי אכילת אורז ארבע שעות לפני השינה יכול לסייע בהירדמות מהירה יותר ובשינה איכותית וטובה יותר. 

גבינות (בעיקר קוטג' וגבינה לבנה)

החלבון הקיים בגבינות מסוג זה נקרא קזאין, והוא מתעכל באופן איטי כך שהוא מסייע באופן משמעותי לשינה טובה ורציפה יותר. תוכלו לשלב את הגבינות בפשטידה, על פרוסת לחם, לצד חביתה או סלט, ולמעשה, בכל דרך שרק תרצו. 

מה לא מומלץ לאכול לפני השינה

אלכוהול

אלכוהול על כל סוגיו מתעכל באופן מהיר במיוחד, כך שאתם יכולים למצוא את עצמכם מתעוררים מספר פעמים במהלך הלילה, בעיקר בשביל לעשות צרכים. כמו כן, אלכוהול פוגע באיכות השינה וגורם לה להיות קצרה יותר. 

מזון מטוגן

אכילת של מזון שומני ומטוגן לפני השינה לא רק אינו בריא ומומלץ, אלא גם פוגע באופן ישיר באיכות השינה שלכם. השומניות עלולה להוביל לריפלוקס בזמן שתשכבו במיטה ולהוביל לתחושת צרבת לא נעימה שיכולה להפריע להירדם ולישון כראוי. 

שוקולד מריר

נכון, שוקולד מריר הינו בריא יותר ביחס לשוקולד חלב, ובטח שוקולד לבן, אך בכל זאת, מומלץ להימנע ממנו לפני השינה. הוא מכיל כמות גבוהה במיוחד של קפאין, מה שמגביר את דפיקות הלב, ומעורר את הגוף והמוח. במילים אחרות, כנראה שלא תצליחו לישון טוב במיוחד.  

45% לא
55% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE