הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלכודת דבש בלאס וגאס: גבר נשדד ונדקר במהלך דייט עם 'אישה' שהכיר באפליקציה
לאחר מספר ימים שבהם שוחחו באפליקציה, השניים קבעו להיפגש בבית בצפון-מזרח העיר. כאשר הקורבן הגיע למקום הוא הותקף באלימות קשה ונשדד, ובהמשך ננטש במדבר כאשר ידיו אזוקות

רשויות החוק בלאס וגאס עצרו שני גברים בחשד שהם עומדים מאחורי התקרית האלימה שאירעה מוקדם יותר החודש, במהלכה גבר הוכה, נשדד ונדקר כאשר יצא לדייט עם אישה שאותה פגש באפליקציית היכרויות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

הפרשה החלה בתחילת חודש ספטמבר, כאשר קורבן התקיפה (ששמו לא פורסם) החל לשוחח עם אישה באפליקציית היכרויות. הם התכתבו במשך כמה ימים וקבעו להיפגש בביתה ב-4 בספטמבר.

כאשר הקורבן הגיע לבית בצפון-מזרח לאס וגאס, הוא הותקף לפתע ע"י שני גברים - חואקין קרסקו בן ה-42 ואנדרס קרוז בן ה-22. שני החשודים אזקו את ידיו של הקורבן ודרשו לקבל ממנו כסף. הם לקחו ממנו את ארנקו, רוקנו את המזומן ויצאו למסע שופינג עם כרטיסי האשראי שלו.

בשלב מסוים צמד החשודים שבו לבית ואיימו לרצוח את הקורבן. הם הכניסו אותו לטנדר ולקחו אותו למדבר, שם הם דקרו אותו פעמיים ונטשו אותו.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

במשטרה סירבו לומר לאן בדיוק הקורבן נלקח, אך כן הוסבר שהוא הצליח להשתחרר בכוחות עצמו ולהגיע לבית החולים. הוא סיפר על האירוע הקשה שעבר, וכוחות המשטרה פתחו בחקירה.

החוקרים הצליחו להגיע אל קרסקו וקרוז באמצעות מצלמות אבטחה, כמו גם בזכות מידע מפורט שנמסר מהקורבן (בנוגע לבית שבו היה אמור להיפגש עם האישה).

כאשר בלשים סמויים הגיעו לבית, הם הבחינו במכונית הזהה לזו שתועדה במצלמות האבטחה השונות. אם לא די בכך, הבלשים אף ראו צעירה נכנסת לבית וסיפרו שהיא עונה לתיאור של האישה שעמה הקורבן שוחח באפליקציה.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

זמן קצר לאחר מכן רשויות החוק פשטו על הבית ועצרו את קרוז, ופתחו בחיפושים אחר החשוד השני (שלא זוהה בשמו בזמנו). למעשה, הבלשים הגיעו אל קרסקו רק לאחר שהאזינו לשיחה מוקלטת של קרוז בכלא, במהלכה הוא אמר בספרדית "תגידו לבן דוד שלי לברוח".

במהרה חוקרי המשטרה הבינו שאותו בן דוד הוא החשוד השני, שכאמור זוהה כחוקאין קרסקו.

כעת, שני החשודים צפויים לעמוד לדין בגין שורה ארוכה של עבירות חמורות, לרבות סחיטה באיומים, ניסיון רצח וחטיפה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE