הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במיוחד לכבוד עונת המעבר: דרכים טבעיות לטיפול באלרגיה, יובש, וצינון
כולנו מחכים לחורף, אך לפני שהוא מגיע, יש את עונת המעבר אשר פעמים רבות מביאה עימה לא מעט בעיות לא נעימות כגון הפרעות שינה, הצטננות וכדומה. ריכזנו עבורכם כמה דרכים טבעיות להתמודדות קלה ופשוטה על ידי חומרי גלם שיש לכולנו בבית

במיוחד לקראת החורף ההולך וקרב, ועונת המעבר שמחכה לנו בין לבין, ריכזנו עבורכם דרכים טבעיות להתמודדות עם כמה בעיות לא נעימות במיוחד שמביאה עימה עונת המעבר:

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפרעות שינה

שעות האור הולכות ומתקצרות והמעבר לשעון חורף מתקרב, מה שמחייב אותנו להסתגל למחזורים חדשים של חושך ואור, אשר משפיעים על דפוסי השינה שלנו, במילים אחרות, יכולים להוביל לשנת לילה לא איכותית או לא רציפה. התוצאה היא בדרך כלל תחושת עייפות, חוסר ריכוז וחולשה. החדשות הטובות הן שאפשר לטפל או למנוע באמצעות שילוב מזונות עשירים במגנזיום בתפריט היומי שלכם כגון טחינה גולמית, גרעיני דלעת, קקאו, תרד, וכדומה. בנוסף, מומלץ כי לפני השינה תשתו חליטה טבעית עם צמחי מרפא כמו קמומיל או לואיזה. 

יובש בעור

מדובר על אחת התופעות השכיחות ביותר בעונת המעבר. העור נראה סדוק, מחוספס, חסר ברק ויש נטייה לגרד ואי נעימות. גם כאן ניתן לטפל בקלות על ידי מריחה של שמן קוקוס טבעי ואיכותי פעם ביום. בנוסף, העדיפו סבון עשיר בלחות. 

הצטננות

עוד תופעה נפוצה במיוחד לקראת החורף והיא כוללת עיניים דומעות, נזלת, שיעול, ליחה ועוד. כאשר אתם סובלים מהתסמינים הנ"ל, נסו להימנע ממוצרי חלב, חיטה ופירות הדר על מנת להקטין את ייצור הליחה. כמו כן, הכינו לעצמכם חליטה של ג'ינג'ר ודבש, עם קצת לימון, מדובר על שילוב מנצח שעוזר לגוף להבריא במהירות רבה. 

אלרגיה עונתית

אחת התופעות המציקות, ללא ספק. אך גם כאן, ניתן לטפל בקלות ובטבעיות. כל מה שעליכם לעשות הוא לשתות חליטה של עלי סרפד (ניתן לקנות בכל חנות טבע). הסרפד נחשב לאנטי היסטמין והוא עוזר לטפל בתסמיני האלרגיה תוך מספר דקות בלבד.  

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE