הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עצרו הכל: מצאנו ארבע עצות של פסיכולוגים לירידה אפקטיבית במשקל
כולנו מכירים את חוסר האונים והתסכול ברגע שבו עולים על המשקל ומגלים שלא ירדנו למרות התזונה הבריאה והפעילות הגופנית. פסיכולוגים מסבירים כי ירידה במשקל חייבת להיות בראש ובראשונה פסיכולוגית. אז יצאנו לבדוק על מה הם בדיוק ממליצים

אחרי הסגרים, והחגים, אין ספק כי סוגיית המשקל מעסיקה רבים מאיתנו, כאשר השאיפה היא לנסות להוריד את הקילוגרמים שנוספו. היום זה ברור לכולם, ירידה במשקל חייבת לכלול תפריט מצומצם ופעילות גופנית. אך רבים שוכחים את אחד האלמנטים החשובים ביותר: עבודה פסיכולוגית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כל מי שניסה והתחיל דיאטה יודע שהכל מתחיל ונופל על אתגרים מנטליים שונים, כגון אכילה רגשית, שליטה עצמית, דימוי גוף, וכדומה. בדיוק בגלל זה, גם אם תרשמו לחדר הכושר, לחוג פילאטיס, ותמלאו את המקרר במזונות בריאים ואורגנים, אין זה אומר כי תורידו במשקל.

ריכזנו עבורכם כמה שיטות שהן למעשה עצות מפסיכולוגים, שיעזרו לכם לא רק לשפר את הסיכוי להוריד במשקל אלא גם לזכות בדימוי גוף חיובי יותר:

תהיו סלחניים כלפי עצמכם

כל פעם כשאנו "נופלים" ונסחפים לאכילה רגשית או סוטים מהתפריט הקבוע מראש, מיד תוקפת תחושת אשמה קשה. רגשות אלה מקשים עלינו לחזור אחרי זה למסלול ולהמשיך מאותה נקודה. זה בדיוק הרגע לתפוס את עצמנו ולגלות חמלה וסלחנות. על פי פסיכולוגים לבריאות התנהגותית, מה שהכי חסר למי שמנסה לרדת במשקל הוא מעט חמלה עצמית. חשוב לזכור שתמיד אפשר להתחיל מחדש למחרת, ונפילות קטנות הם חלק מהדרך.

תבחרו בתפריט שתוכלו לעמוד בו

על פי לא מעט מחקרים אשר נעשו בתחום, כאשר אנו בוחרים בתפריט מאתגר ומצומצם מדי, קשה להתמיד בו לאורך זמן. במוקדם או במאוחר, תתחילו לחזור להרגלים הישנים, ואז יהיה מאתגר יותר לשמור על משקל יציב ובטח להוריד במשקל. לכן, תפריט שאתם לא יכולים לדבוק בו לאורך שנים, נידון לכישלון מראש. העדיפו תפריט מאוזן ובריא, כזה שיהיה לכם כיף להתמיד בו.

מצאו פרטנרים

במחקרים שונים אשר נערכו בתחום, נמצא כי קל ומהיר יותר לרדת במשקל כאשר יש לנו פרטנר. לכן, קחו את בן או בת הזוג, חבר או חברה קרובים, וצאו למסע הזה יחד. כך תוכלו לעבור את הדרך בקלות ובהנאה, להתמודד עם האתגרים בצורה טובה יותר, ולהיות שם אחד בשביל השני.

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE