הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעד נוסף במאבק נגד הסרבנים: מערכת הבריאות שתקנוס עובדים שבני זוגם לא התחסנו
אוצ'סנר הלת' שבלואיזיאנה הודיעה כי מתחילת השנה הבאה, עובדים שבן או בת הזוג שלהם לא קיבלו את שתי הזריקות, יצטרכו לשלם 100 דולר מהמשכורת החודשית שלהם

הגבלות ההתחסנות מחמירות: החל משנת 2022, עובדי אוצ'סנר הלת' יצטרכו לשלם קנס על סך 100 דולר מהמשכורת החודשית שלהם אם בן או בת הזוג שלהם לא קיבלו את החיסון נגד הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוצ'סנר הלת' תקנוס עובדים שבני זוגם לא התחסנו (צילום: Shutterstock)

 

על פי מנכ"ל החברה, וורנר תומאס, בשנה שעברה החברה, אשר נחשבת למערכת הבריאות הגדולה בלואיזיאנה, הוציאה יותר מ-9 מיליון דולרים כדי לטפל בחולי קורונה שעשו ביטוח דרכה. "המציאות היא, שעלות הטיפול בחולי קורונה, במיוחד אצל חולים הזקוקים לטיפול אינטנסיבי ואשפוז, היא יקרה", כתב.

אוצ'סנר הלת' הציבה לעובדים שלה אולטימטום, כי עד ה-29 באוקטובר הם חייבים להתחסן באופן מלא. עד כה, על פי הנתונים שמסרה החברה, 82% מהעובדים קיבלו את שתי המנות.

לטענתו של תומאס, הקנס יוטל רק על בני זוג לא מחוסנים אשר מכוסים בביטוח אוצ'סנר, והחוק החדש בחברה לא כולל ילדים. בני הזוג לא מחוסנים של עובדי החברה, שלא רוצים לשלם את הקנס, יכולים לשנות את ביטוח הבריאות שלהם ובכך להימנע מהתשלום.

כזכור, אתמול מספר המתים בארצות הברית כתוצאה מנגיף הקורונה חצה את ה-700 אלף בני אדם – מספר אשר גדול יותר מהאוכלוסייה בבוסטון. גורמי הבריאות השונים מתוסכלים מהמצב, מאחר שמוקדם יותר הקיץ הם צפו להקלה במספר הקורבנות.

עשרות מיליוני אמריקנים עדיין לא התחסנו, מה שאפשר לגרסת הדלתא להתפשט במהירות ברחבי המדינה, והביא לעלייה של 100 אלף מתים תוך שלושה חודשים וחצי. ד"ר דיוויד דאודי, אפידמיולוג למחלות זיהומיות, אמר כי "אם היינו יותר יעילים במבצע החיסונים, היינו יכולים למנוע 90% ממקרי המוות האלה".

60% לא
40% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE