הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנסים להפסיק לעשן? הנה כמה עובדות מדהימות שמתרחשות בגוף כבר 24 שעות לאחר שתפסיקו
לאחר 48 שעות ללא סיגריה הגוף שלך נקי מניקוטין, לאחר שלושה ימים כבר תרגישו שיפור מהותי בנשימה. זה רק קצה המזלג של רשימת היתרונות האדירים שיתרחשו בגופכם ברגע שתצליחו להיגמל מעישון סיגריות

כל אחד רוצה להפסיק לעשן מסיבה אחרת, אחד מנסה לטפח אורח חיים בריא יותר, השני קיבל אזהרה אחרונה מהרופא, והשלישי מנסה להחזיר את תחושת השליטה לחייו. כך או אחרת, מדובר על החלטה לא קלה ובעיקר, על תהליך מאתגר ומורכב. עבור מעשנים, הסיגריה היא חלק בלתי נפרד מהחיים, כאשר לצד ההתמכרות לניקוטין קיימת גם התלות הפסיכולוגית. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשביל לנסות לעזור לכם להתמיד, הנה כמה דברים מדהימים שיקרו לכם לגוף שלכם כשתפסיקו לעשן:

כבר בימים הראשונים תתחילו לנשום טוב יותר, להריח טוב יותר, ולהרגיש טוב יותר. בנוסף, תרגישו שיפור ניכר בחוש הטעם, שיפור באיכות הקול, ואפילו חוש הריח עתיד להשתפר. ואם כל זה לא מספיק, תוכלו גם להיפרד מהכתמים הצהובים על האצבעות והשיניים. 

לאחר מספר חודשים ללא עישון, תוכלו לראות כי עור הפנים שלכם נראה צעיר, בהיר, ורענן יותר. בנוסף, כחצי שנה לאחר הפסקת העישון, הריאות שלכם יתפקדו טוב יותר, ובכך תקטינו באופן משמעותי את הסיכון להתקף לב או שבץ מוחי. 

כמובן שניתן לקבל עזרה וליווי על ידי סדנאות לגמילה מעישון, אשר קיימות בכל מקום, ופעמים רבות אף מסובסדות על ידי קופות החולים. כמו כל תהליך, כאשר אנו מקלים תמיכה וליווי, הוא הופך קל ונעים יותר. לכן, אל תעברו את זה לבד, כך שתוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE