הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"צילם את החברים של ילדיו בשירותים": רופא מפנסילבניה מואשם בעבירות מין חמורות
חקירת הפרשה החלה במהלך הקיץ, כאשר נער שישן בבית המשפחה הבחין במצלמה ודיווח על כך. כאשר רשויות החוק שאלו את הרופא על כך, הוא נמלט לאירופה. הוא נעצר בשבוע שעבר, עם נחיתתו בארה"ב

רופא מפנסילבניה נעצר וצפוי לעמוד לדין בחשד לאונס ועבירות מין נוספות, וזאת לאחר שהתגלה שהוא התקין מצלמה נסתרת בשירותים, צילם ילדים ובני נוער ואף תקף אותם מינית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד"ר ג'סטין רתפורד (צילום: Shutterstock \ משרד התביעה במחוז ברקס)

 

לפי הודעת משרד התביעה במחוז ברקס (צפון-מערבית לפילדלפיה), החשוד - ד"ר ג'סטין רתרפורד - נעצר בשבוע שעבר בווירג'יניה, שם ימתין במעצר עד שיושלם תהליך ההסגרה בחזרה לפנסילבניה.

חקירת הפרשה החלה במהלך הקיץ, כאשר חבר של אחד מבניו של החשוד ישן בבית המשפחה בעיירה אמיטי (Amity). הנער סיפר שמצא מצלמה נסתרת במקלחת: "בזמן שהנער ישן בבית המשפחה, הוא ביקש להתקלח בשירותים שבקומה השנייה", הסביר ג'ון אדמס, התובע הראשי במחוז, "בשלב זה הוא הבחין במצלמה".

הנער לקח את המצלמה ושם אותו בתיק, ולמחרת היום הוא העביר אותה לאמא שלו, שבתגובה פנתה לרשויות החוק.

 

 

במהלך החקירה בלשי המשטרה הצליחו למצוא יותר מ-2,800 סרטונים ו-1,400 תמונות שבהם אורחים בבית השתמשו בשירותים או התקלחו - חלקם הגדול ילדים קטנים.

לדבריו של התובע הראשי אדמס, רשויות החוק פנו לרופא עם ממצאי החקירה: "הוא הכחיש את כל מה שנטען בפניו, וימים ספורים לאחר מכן הוא בחר לצאת מהמדינה". בהמשך, החקירה חשפה שרתרפורד הטריד מינית לפחות שני נערים.

כאמור, רתרפורד בחר לצאת מארצות הברית, ולפי משרד התביעה הוא שהה באירופה במהלך החודשים האחרונים. ביום שבת האחרון הוא החליט לשוב לארה"ב, ונעצר עם נחיתתו בנמל התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלס מחוץ לבירת ארה"ב.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE