הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אחד הפשעים הנוראיים בתולדות פלורידה": וטרינר התעלל מינית בכלבים ואגר חומרים פדופילים צפוי ל-22 שנות מאסר
מקרה מחריד במיוחד מזעזע את אוונטורה, פלורידה, לאחר שהתגלה כי מנהל בית חולים וטרינרי עסק בפעילות חולנית עם בעלי חיים תוך שהוא אוגר פורנוגרפיית ילדים

וטרינר מפלורידה נידון ביום שישי ל-22 שנות מאסר בכלא פדרלי בגין הקלטת סרטונים של עצמו מתעלל מינית בכלבים ולאחר שהתגלה כי אסף פורנוגרפיית ילדים.

פרנטיס מאדן, בן ה-40, יבלה כ-272 חודשים בסך הכל מאחורי סורג ובריח לאחר שהודה בחודש יולי באשמת אחזקת פורנופיית ילדים ואכזריות כלפי בעלי חיים, כך הודיעו התובעים בפרקליטות האמריקנית במחוז דרום פלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאדן, יבלה את מרבית חייו מאחורי סורג ובריח (צילום: NYPOST)

התביעה טענה כי הווטרינר החולה הסריט את עצמו עוסק בפעילות מינית עם כלבים ושיתף את החומרים עם סוטים אחרים ברשת האינטרנט.

החוקרים גילו את סרטי הווידאו המטרידים, כמו גם שיחות על חיות, בטלפונים הניידים שלו.

מאדן חיפש גישה גם לפורנוגרפיית ילדים באמצעות תוכנת שיתוף הקבצים Dropbox, ואיחסן "אלפי" קבצים מחרידים בחשבונו, על פי התביעה.

הוא גם קיבל תמונות וסרטוני וידאו של ילדים באמצעות צ'אטים מקוונים ומדיה חברתית, שבהם הוא דיבר לעתים קרובות על התעללות מינית בילדים.

סוכני FBI פשטו על ביתו ב-24 בפברואר ומצאו קבצים שבהם מאדן דן ב"התעללות מינית בבעלי חיים וילדים", ומצאו מספר תמונות וסרטונים המתארים מגע מיני עם חיות, כך על פי מסמכי בית המשפט.

מאדן נעצר במארס בגין הקלטת סרטים אלה בזמן שהיה מנהל רפואי של בית החולים לבעלי חיים באוונטורה, כך דווח בתחנת החדשות המקומית.

למרבה הזוועה חלק מסרטוני ההתעללות הראו כי עמה מהמקרים בוצעו בבית החולים לבעלי חיים עצמו, על פי התביעה.

מבית החולים לבעלי חיים Caring Hands נמסר כי הם "מזועזעים" מההאשמות נגד מאדן.

"הצוות המשפטי שלנו וכל אחד מבני משפחת Caring Hands יעשו כל שביכולתנו כדי לסייע לאכיפת החוק ולהקל על חקירתם וההעמדה לדין", אמר אז בית החולים לבעלי חיים.

80% לא
20% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE