הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: הקרטל המקסיקני פתח באש לעבר אנשי המשמר הלאומי
אובדן המשילות בגבול הדרומי נמשך ונראה כי אמריקה עומדת מול אסון הומניטארי נוסף מבלי שלממשל ביידן יש תכנית לבלום או לחסום את הנחשול האנושי המציף את הגבול

סרטון מזעזע מהגבול הדרומי בארה"ב מציג חברי קרטל מקסיקנים יורים כמה כדורים לעבר עמדות המשמר הלאומי בטקסס. חיילים סיפרו לכתב חדשות פוקס ביל מלוגין כי התגרו בהם וירו עליהם בימים האחרונים חברי קרטל חמושים בעת שהם עומדים מעבר לריו גרנדה בניסיון לבלום פעולות סחר בבני אדם ובסמים.

"היינו עדים לירי אוטומטי שיצא ממקסיקו ישירות לארה"ב. חיילי המשמר הלאומי היו יחד, אתה יכול לשמוע אותם מגיבים ואומרים 'וואו, ****', "אמר מלוגין.

"למשמר הלאומי יש חיילים בכל מקום, כמו גם עמדות תצפית בכל מקום. הם שומרים עין על רצים ומבריחי אדם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום מסך: THE WORLD)

מלוגין ציין כי נראה שמדיניות הגבול הפתוח של ג'ו ביידן העצימה מאוד את הקרטלים, ככל שפעולות הברחת בני האדם גדלו והתעצמו. "תראה את המבריחים, הם לא פחדו. בחור אחד היה נטול חולצה, הוא צחק, עשה בדיחות, אמר, 'כסף, כסף, כסף!' הוא שפשף את אצבעותיו יחד", אמר.

 

"בשעות הלילה המאוחרות יותר התחלנו לראות זרם מתמיד של רפסודות מבריחות בני אדם והן הביאו מאות יחידות משפחתיות".

בתגובה לאירוע, משרד הבטיחות של טקסס (DPS) אמר כי כל "איום פוטנציאלי" על אכיפת החוק האמריקאית "ייחקר" במלואו.

"כאשר אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם המחלקה הצבאית של טקסס, כל איום פוטנציאלי כלפי אכיפת החוק והמחלקה הצבאית של טקסס ייבדק במלואו, והאחראים ייעצרו ויואשמו כמלוא החוק", נמסר ממשרד ההגנה של טקסס.

"המחלקה לבטיחות הציבור בטקסס מחויבת להבטיח את הגבול הדרומי שלנו", עוד נכתב בהודעה.

מספר השוהים הבלתי חוקיים החוצים את הגבול נמצא ברמות שיא שלא נראו מזה עשרות שנים.

כ-212,672 מהגרים נלקחו למעצר וסך כולל של 2.1 מיליון אנשים נעצרו על ידי המכס והגנת הגבולות מאז כניסתו של ביידן לתפקידו - רובם המוחלט שוחררו לתוך תחומי ארה"ב.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE