הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'וליאני העיד: טראמפ דרש ממני לייצג אותו בחינם בבחירות 2020
על פי תמלילים מבית המשפט, הנשיא לשעבר "הורה" לג'וליאני לעבוד עבורו ללא שכר – זאת במסגרת התביעה שהגישו בטענה להונאת בחירות

רודי ג'וליאני, ששימש כעורך דינו האישי של דונלד טראמפ, העיד כי הוא ייצג את הנשיא לשעבר בחינם לאחר הבחירות לנשיאות 2020 מכיוון שטראמפ "הורה לי לעשות זאת". כך על פי מסמכי בית משפט חדשים שפורסמו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רודי ג'וליאני (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, הוביל את המאמץ של טראמפ להתנגד לתוצאות הבחירות בשנת 2020 בכך שהגיש תביעות הטוענות להונאת בחירות נרחבת, שבסופו של דבר כולן בוטלו על ידי השופטים הפדרליים.

לאחר מכן, בכיר במערכת ההצבעה דומיניון, אריק קומר, הגיש תביעות לשון הרע נגד ג'וליאני ומספר גורמים אחרים, בטענה שהם הפיצו ביודעין מידע כוזב על מעורבותו בהונאת בחירות.

על פי תמליל שפורסם לאחרונה, עורך דינו של קומר, צ'ארלס קיין, שאל את ג'וליאני האם שילמו לו כדי לייצג את הנשיא ה-45. ג'וליאני השיב כי הוא לא קיבל שכר כדי לייצג את הקמפיין והוא רק קיבל החזר כספי על ההוצאות שלו. לאחר מכן, קין שאל אותו מדוע הוא ייצג את טראמפ ללא פיצוי. "הנשיא ביקש ממני לעשות זאת", אמר ג'וליאני.

 

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ (צילום: Shutterstock)

 

בספרו של מייקל וולף, "מפולת קרקע: הימים האחרונים של נשיאות טראמפ", נטען כי טראמפ פיטר את ג'וליאני וסירב לשלם לו את החשבונות המשפטיים. הסכום שהנשיא לשעבר עשוי להיות חייב לעורך דינו אינו ידוע, אך מריה ראיין, מקורבת לג'וליאני, אמרה ל'ניו יורק טיימס' כי "ג'ואליני נתן שיעור של 20 אלף דולר ליום על עבודתו בתביעות".

על פי התמליל, עורך דינו של ג'וליאני, ג'ו סיבלי, אמר לו שלא לחשוף מידע על שיחתו עם טראמפ, שיכולה להיות מוגנת בזכות שמירת הסודיות בין עורך דין ללקוח.

"זה לא משנה אם הוא מסר את ההצהרה. אל תחשוף את זה אם זה חלק מזכות עורך דין לקוח", אמר סיבלי, וג'וליאני ענה לו כי הוא "יזהר מאוד" מלחשוף את המידע.

כזכור, בחודש יולי האחרון ג'וליאני הושעה מלעסוק במשפטים בוושינגטון הבירה. זאת, על פי בית המשפט, בתוקף עד לתוצאה של השעיית הרישיון שלו במדינת ניו יורק, אשר נבעה מתפקידו בניסיון לבטל את תוצאות הבחירות וטענות בדבר הונאה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE