הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת החורף ההולך וקרב: חמש דרכים טבעיות להקלה מהירה על גרון כואב
היום, עם היצע התרופות האדיר, נראה לפעמים שהכי פשוט הוא לקחת טבליה ולשכוח מהסיפור. אך רגע לפני שאנחנו נגשים לרופא או לבית המרקחת, חשוב לזכור שיש גם דרכים טבעיות ואפקטיביות לא פחות לטפל בכאב גרון. הנה חמש כאלה שכדאי שתכירו

הגרון מתחיל לעקצץ ולכאוב? רגע לפני שאתם רצים לבית המרקחת, כדאי שתכירו כמה דרכים טבעיות, נהדרות ויעילות במיוחד להקלה מיידית בכאב. מדובר על חומרי גלם שיש לכולנו בבית, הם בריאים, נגישים, וקלים במיוחד להכנה, ולגמרי שווה לתת להם צ'אנס לפני שהולכים לקנות את התרופה הבאה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תוסף אכינצאה

הצמח הזה יכול לעצור התרבות נגיפי שפעת, ואפילו לבלום חלק ניכר מהחיידקים אשר גורמים לכאב גרון וזיהומים שונים בדרכי הנשימה. אז איך עושים? נוטלים אכינצאה, אפשר בקפסולות טבעיות או בתמצית טהורה.

סודה לשתייה

הסודה עשירה בנתרן, מה שמחטא ומנקה את דרכי הנשימה שלנו ועוזר לכאבי גרון בפרט. ניתן לגרגר מעט סודה לשתייה עם מים חמימים. יש לערבב חצי כפית סודה בכוס מים חמימים ולגרגר כל ארבע שעות. 

חליטת קמומיל

פרחי הקמומיל מכילים פלבנואידים שהן למעשה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדי חמצון שעוזרים באופן מהיר ויעיל במיוחד בריפוי דלקת והקלה על כאבים. מחקרים רבים אשר נעשו בתחום הראו כי שתייה של תה קמומיל ואף שאיפת האדים של התה יכולים להקל על תסמיני כאבי גרון. 

כל מה שצריך לעשות הוא לחלוט מעט פרחי קמומיל בכוס עם מים רותחים, להמתין מספר דקות ולשתות.

מי מלח

גרגור של מי מלח יכולים לעזור לכם להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר מהסיבה הפשוטה כי מי המלח מפרקים את הפרשות הליחה בגרון, ומקלים על הכאב. אז מה עושים? מערבבים חצי כפית מלח בכוס מים חמים, מגרגרים ויורקים, כך כל שלוש שעות. 

דבש

אחת מתרופות הסבתא הידועות. מחקרים רבים מראים כי מדובר על אחד הגורמים היעילים ביותר בהקלה בכאבי גרון. בנוסף, הדבש עוזר להפחית דלקתיות בגרון, כך שהוא יכול למנוע החמרה במצב, ללא צורך בנטילת תרופות. כל מה שצריך לעשות הוא לבלוע שתי כפות דבש ביום. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE