הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניסיון חטיפה בלב ניו יורק: גבר תפס ילדה בת 3 שהלכה עם סבתה וברח
בתיעוד ממצלמות אבטחה ניתן לראות את הסבתא הולכת עם שלושת נכדיה, כאשר בן 27 תפס לפתע את הילדה הקטנה עם שמיכה והחל לרוץ מהמקום

גבר נעצר והואשם בניסיון חטיפה, כאשר תפס ילדה בת 3 מידי הסבתא שלה בברונקס, ניו יורק, ביום שני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד ניסיון החטיפה ממצלמות אבטחה 

 

מהמשטרה נמסר כי סנטיאגו סלסדו בן ה-27, ככל הנראה הומלס, תפס את הילדה הקטנה, בעודה הולכת עם סבתה ושני אחיה, בצומת שדרות בייסלי ושדרת איסט טרמונט, ליד תחנת הדלק BP, בסביבות השעה 1:20 בצהרים.

על פי סרטון מצלמת אבטחה במקום, ניתן לראות סלסדו עומד ליד מעבר החציה כאשר הסבתא ושלושת נכדיה עוברים לידו. אז, בן ה-27 תופס את הילדה הקטנה ומתחיל לרוץ.

פרמין ברסקרו, עובד בתחנת הדלק הסמוכה שהיה עד לאירוע, סיפר כי "הסבתא הייתה היסטרית. היסטרית. היא צרחה 'הוא לוקח את הילדה הקטנה שלי!'. הסבתא הייתה עצבנית. חשבתי שזאת בדיחה, אולי הם משפחה, אבל זה לא היה", אמר והוסיף כי "אנשים הולכים ומשתגעים כאן".

 

 

במזל, ניסיון החטיפה של סלסדו התבצע אל מול עוברי אורח רבים, שלא נשארו אדישים ורדפו אחריו. "פתאום האיש הזה פשוט תפס את הילדה הקטנה, עטף אותה בשמיכה והתחיל לרוץ איתה", אמר ברסקרו. "הוא לא הגיע רחוק כי הרבה אנשים ניסו לתפוס אותו".

כאמור, אודות לאזרחים הטובים שהתערבו, החטיפה נכשלה. על פי עדי ראיה, בן ה-27 שחרר במהירות את הילדה, חזר לקטנוע שלו אותו השאיר מעבר לרחוב, ואז בהה בכולם בעודם מתקשרים למשטרה.

סלסדו ברח מהמקום, אך לאחר שעות בודדות, כוחות משטרת ניו יורק איתרו אותו ישן בפתח בית עסק סמוך, זיהו אותו מסרטון מצלמת האבטחה ועצרו אותו. הצעיר הואשם בחטיפה, ניסיון חטיפה וסיכון טובת הילד.

כמו כן, הילדה בת ה-3 לא נפצעה, אך היא פונתה לבית החולים לצורך הערכה.

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE