הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתמודד לתפקיד מושל טקסס אושפז בגלל הקורונה ואמר: "אני מסור עוד יותר למאבק נגד חובת החיסונים"
חבר הקונגרס לשעבר אלן ווסט, שלא התחסן, הגיע לבית החולים לאחר שנדבק בנגיף, ואמר כי החוויה הזאת רק חיזקה את דעתו. "גופנו הוא המקלט שלנו לחירות וחופש"

חבר הקונגרס לשעבר אלן ווסט, אשר מתמודד לתפקיד מושל טקסס, אושפז בבית החולים כתוצאה מנגיף הקורונה – אך מתעקש שהדבר גרם לו להיות "מסור עוד יותר למאבק נגד חובת החיסונים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חבר הקונגרס לשעבר אלן ווסט (צילום: איי.פי)

 

ווסט בן ה-60 הודיע ביות שבת כי הוא ואשתו, אנג'לה, נמצאו חיוביים לנגיף – זאת לאחר שהשתתף בערב התרמה. "צילומי החזה שלי אכן מראים דלקת ריאות מהקורונה", הוא צייץ וטען כי מצבו "לא רציני". לאחר מכן, חבר הקונגרס לשעבר עדכן כי הוא אושפז בבית החולים: "אנג'לה שוחררה הביתה, אבל לי יש חשש לדלקת ריאות", והוסיף כי הוא לא התחסן נגד הנגיף.

אז, ווסט שיבח את הצוות בבית החולים 'מדיקל סיטי' בפלאנו, על כך ש"לא כפו עלי פרוטוקולים מזיקים", ואמר כי במקום זאת, הוא קיבל טיפול בחליטת נוגדנים, כמו גם תרופות שונות שמסייעות במאבק בווירוס. "אני יכול להעיד שאחרי החוויה הזאת, אני מסור עוד יותר למאבק נגד חובת החיסונים".

"במקום לדחוף לאמריקני זריקה מסוכנת, נחשו מה? יש לי כעת חסינות טבעית ונוגדנים, ומדובר פה במדע", כתב ווסט ונשבע כי "כמושל טקסס, אני אתנגד בכל תוקף לכל מי שיכריח להחיל חובת חיסונים במדינת הכוכב הבודד".

 

 

"גופנו הוא המקלט האחרון שלנו לחירות וחופש. אני אגן על זה עבור כולם, אפילו עבור מעסיקים סוציאליסטים, שצריך להציל אותם מעצמם", כתב ווסט ותקף את "פרסומות התעמולה של אנשים שאיבדו את יקיריהם כתוצאה מהנגיף כאשר הם מתחרטים שלא התחסנו", בטענה כי מדובר ב"הונאה מניפולטיבית".

"מדוע לא לקדם טיפולים בחליטות נוגדנים? מדוע לא לקדם טיפולים בריאים ללא מרשם, כגון אבץ – אותו אני נוטל, ויטמין סי, איברמקטין" ועוד, הוא שאל. "אני אסיר תודה שצוותי הרפואה כאן הקשיבו לי... לא כמו ה-CDC, ד"ר פאוצ'י או מועצת המנהלים הרפואיים של טקסס".

לבסוף כתב: "אני לא תאיורטיקן קונספירציה, אבל משהו רע קורה כאן, והדם התמים של תושבי טקסס נמצא על כמה ידיים מלוכלכות ומושחתות. אני מבטיח לכולם, כמושל טקסס, אני אמצא את הידיים האלה ואוודא שהן לוקחות אחריות".

ווסט, לשעבר יו"ר המפלגה הרפובליקנית בטקסס וחבר הקוגרס בפלורידה, הודיע ביולי כי יתמודד לתפקיד מושל טקסס – מול גרג אבוט, אשר ירוץ לכהונה שלישית.

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE