הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אישה מניו יורק הואשמה ברצח לאחר שנעלה בחדר את בנו בן ה-7 של בן זוגה
בת ה-39 הייתה המטפלת העיקרית של פיטר, שבמשך חודשים היה נעול בבית ללא צרכים בסיסיים, וכאשר הובא לבית החולים שקל 16 ק"ג בלבד

אישה מניו יורק הואשמה ביום שישי האחרון ברצח והאשמות פליליות נוספות, לאחר שהרשויות טוענות כי היא הרעיבה את בנו בן ה-7 של בן הזוג שלה, כאשר נעלה אותו בחדר והביאה למצב שהוא שוקל 16 ק"ג בלבד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פיטר בן ה-7, מת מתת תזונה לאחר שהיה נעול בחדר במשך חודשים (צילום: מתוך פייסבוק)

 

לטיסיה בראבו בת ה-39 הפכה למטפלת העיקרית של הילד, פיטר קואקוואס, בספטמבר 2020 – כאשר הוא שהה בביתה כל יום חוץ משבתות – אז הלך לאביו. כך אמר מפקד המשטרה בניובורג, חוסה א. גומרז.

מהחקירה עולה כי בחודש ינואר האחרון, פיטר הפסיק להשתתף בשיעורים הווירטואליים של בית הספר, בעוד המורים והמנהלים ניסו ליצור קשר עם בראבו בכמה הזדמנויות. ב-10 בפברואר, בראבו הביאה את "גופתו ללא רוח חיים" לבית החולים 'סנט לוק' – שם נקבע מותו.

"נתיחה שנערכה על ידי חוקר רפואי הסיקה כי פיטר, ששקל 16 ק"ג בלבד, מת מתת תזונה", אמר גומרז בהודעה לעיתונות. "נטען כי בראבו השאירה את פיטר נעול ומבודד בחדר השינה מאז ינואר 2021".

 

לטיסיה בראבו (צילום: משטרת ניו יורק)

 

"לא יעלה על הדעת שמישהו יקבל על עצמו את האחריות לטיפול בילד, ואז ימנע ממנו את הצרכים הבסיסיים שלו", אמר הפרקליט דיוויד מ. הובלר. "ילדים הם הקורבנות התמימים והפגיעים ביותר. זה באמת מטריד איך הילד הזה הוסתר מהרשויות לפני מותו".

לאחר מספר חודשים של חקירה, ביום חמישי האחרון בראבו נעצרה והואשמה ברצח מדרגה שנייה, בהריגה מדרגה ראשונה ושנייה. הערבות לשחרורה נקבעה ל-250 אלף דולר במזומן. כמו כן, על פי הרשויות, היא צפויה ל-25 שנות מאסר בפועל.

אביו של פיטר, ארתורו, הואשם גם הוא ברצח ברשלנות. הרשויות הגישו נגדו כתבי אישום מכיוון שלמרות שהוא שמר על הילד רק יום אחד בשבוע, הוא "היה צריך לדעת" את התנאים שבהם נמצא בנו.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE