הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בלי רגשות": שוטרת מניו יורק ירתה בזוגתה לשעבר והרגה את המאהבת החדשה
בת ה-31, עליה מספרים כי הייתה מוערכת מאוד, נכנסה לדירה של האקסית, וכאשר ראתה אותה עם החברה החדשה שלה – היא פתחה בצרור יריות

שוטרת ממשטרת ניו יורק, ירתה בזוגתה לשעבר והרגה את המאהבת החדשה שלה – לאחר שמצאה את שתיהן יחד ביום רביעי בלילה בבית בברוקלין. כך נמסר מהמשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איבון וו, שוטרת במשטרת ניו יורק, ירתה בזוגתה לשעבר והרגה את המאהבת החדשה 

 

איבון וו, בת 31 ובעלת ותק של חמש שנים במשטרה, פתחה באש לעבר השתיים שהיו בבית של זוגתה לשעבר, בשדרה ה-19 ליד רחוב 79, בסביבות השעה 5:00 אחר הצהריים. כך על פי גורמי אכיפת החוק, אשר ציינו כי וו לא הייתה בתפקיד באותו היום. כמו כן, גורם בכיר מסר כי וו והאקסית שלה היו יחד במשך שנתיים, ונפרדו לפני כשלושה שבועות.

וו, בעודה מבולבלת, המתינה לכוחות המשטרה וההצלה מחוץ לבית של זוגתה לשעבר, וכאשר הגיעו היא הודתה בצורה "רגועה" כי ירתה ב"מישהו" בתוך הבית. כך אמר עוזר מפקד משטרת ניו יורק, מייקל קמפר, בתדרוך לעיתונאים.

השכן רוקו חיזק את דבריו של קמפר כאשר סיפר כי "היא לא אמרה כלום. היא הייתה כל כך שקטה. בלי רגשות, כלום. היא הייתה אזוקה והם הכניסו אותה לניידת, זהו. היא לא נלחמה בחזרה או כלום. לא אמרה מילה".

כאשר הכוחות נכנסו לתוך הבית, הם מצאו את ג'יימי ליאנה בת ה-24, המאהבת החדשה של זוגתה לשעבר של וו, שרועה על הרצפה בסלון עם פצע ירי בחזה. החברה לשעבר, בת ה-23, שכבה על רצפת חדר השינה עם פצע בפלג גופה העליון. שתיהן הועברו למרכז הרפואי הסמוך, שם הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותה של ליאנה. מצבה של האקסית הוא קשה אך יציב, על פי המשטרה.

השוטרת וו הועברה גם היא לבית החולים לבדיקה, אך תחת מעצר ובליווי כוחות משטרה.

על פי קמפר, "אנחנו מתייחסים לתקרית הנוראית הזו כרצח". החוקרים מאמינים כי וו כבר הייתה בבית לפני ששתי הקורבנות הגיעו. לא ברור כיצד היא נכנסה לדירה, והבלשים בודקים אם הוא פלשה אל הנכס. כמו כן, קמפר לא אישר אם וו השתמשה בנשק שניתן לה בגין תפקידה כשוטרת.

לפי גורם בכיר באכיפת החוק, בקריאה שהתקבלה ב-911 היה נשמע שיש כאוס באותה דירה. בשיחה היה ניתן לשמוע אישה אומרת, "אמרתי לך לא להתעסק איתי", ולאחר מכן מישהי אחרת אומרת: "לא, בבקשה! לא!". אז, ניתן היה לשמוע מספר יריות.

וו עובדת באזור 72 ומתגוררת בסטייטן איילנד, אמרו מקורות ותיארו אותה כשוטרת מעוטרת. היא קיבלה ארבע מדליות, ותמיד היו לה הערכות טובות.

 

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE