הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא רק ניו יורק: סצנת האמנות בלוס אנג'לס תופסת תאוצה
בין חופי הים, הוילות הפרטיות והבריכות, לאט ובזהירות, קמה לתחייה סצנת אמנות בועטת ועכשווית בלב לוס אנג'לס והיא כוללת עשרות גלריות, אוספים מרשימים של יצירות חשובות, תערוכות של אמנים בולטים ועוד

זה נכון, לוס אנג'לס היא לא העיר הראשונה שעולה בראש כאשר חושבים על המילה "אמנות", אך לאט לאט ובלי לשים לב, הפכה העיר התוססת למוקד אמנות פעיל, תוסס, ועדכני. ביקור קצר בעיר וטיול במקומות הנכונים יגלו לכם לא רק מוזיאונים חשובים, גלוריות מיוחדות, ותערוכות עכשוויות, אלא גם מסורת מרשימה ויוצאת דופן של אספנות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בין האוספים השונים תוכלו למצוא את מיטב היצירות של מאטיס, פיקאסו, דגה, ועוד. איפה הם נמצאים? בבתים של אנשים. מדובר על אנשים החלו לאסוף פרטי אמנות חשובים כבר בשנות העשרים לחייהם, וכעת הם מוצגים לראווה לכל מי שמעוניין לבוא ולראות באחוזות הענק שלהם. 

לוס אנג'לס מתפרשת על שטח עצום מימדים, מה שניו יורק, על אף ההתמחות שלה באמנות, יכולה רק לחלום עליו. כך למעשה, תקבלו היצע די מגוון ורחב של מקומות, כאשר אחת הגלריות החשובות בעיר היא ללא ספק "אנד ווירת'" שנמצאת בדאון טאון לוס אנג'לס. 

בנוסף, אל תוותרו על תחנת ברגמוט, שהיא למעשה מרכז האמנות הכי תוסס ומגניב בסנטה מוניקה. שם תוכלו למצוא עשרות גלוריות מגבינות ועכשוויות, חנויות, בתי קפה, וכל מה שצריך בשביל להבטיח שיטוט צבעוני ומהנה במיוחד. אזור נוסף מומלץ הוא קאלבר סיטי שהוא למעשה מעין הפנינג של אמנות הכולל אוכל, מוזיקה, ביקורי סטודיו, תערוכות וגלריות שונות. 

וכמובן, אי אפשר לדבר על אמנות בלי להזכיר את המוזיאון לאמנות עכשווית "MOCA". מדובר על אחד המוזאונים החשובים והאהובים ביותר בעיר, אשר מתרכז באמנות עכשווית והוא נמצא ממש בלב העיר. המקום אמנם לא מציע תערוכות קבועות, אך הוא מקפיד להציג מגוון רחב של יצירות, כך שהסיור שם תמיד מרתק ומפתיע. \

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE