הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הילרי: "אם טראמפ ירצה לרוץ ב-2024 לאף רפובליקני אחר לא יהיה סיכוי"
המועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית בשנת 2016 התראיינה בתכנית The VIew ולמרות שביקרה את הנשיא ה-45 בחריפות הודתה כי הוא המועמד המוביל של ה-GOP

בעת הופעתה בפרק של "The View" פנתה מזכירת המדינה לשעבר, הילרי קלינטון והתייחסה לסיכויי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בשנת 2024 להפוך לנשיא שוב, ואמרה, "אם הוא רוצה להיות המועמד [הרפובליקני], הוא יהיה המועמד".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלינטון נכשלה בהתמודדות לנשיאות מול טראמפ, (צילום: abeooks)

במהלך הופעת הפוליטיקאית בטוק-שואו של ABC המארחת שרי שפרד שאלה את קלינטון מה דעתה על העובדה ש-63% מהרפובליקנים והעצמאיים בעלי דעה רפובליקנית, מאמינים שטראמפ צריך להוביל את מפלגתם. ומה זה אומר על מצב הדמוקרטיה האמריקאית.

קלינטון השיבה כי כל רפובליקאי שמדבר על התמודדות על המועמדות לנשיאות בשנת 2024 מבין כי סיכוייו של טראמפ גדולים אם יחליט להמשיך את המירוץ לנשיאות -"מה שהפוליטיקאים האלה עושים הוא לנסות לפנק אותו ולשחק איתו", אמרה.

"כי אם הוא יחליט לא לרוץ, הם רוצים להיות הבחירה האלטרנטיבית השנייה או האחרת".

קלינטון המשיכה: "אני חושבת שזה אומר רבות על המפלגה הרפובליקנית כיום שמי שיש לו רקורד של תקיפת הממשל שלנו, לשקר לאנשים על משבר הבריאות הגדול ביותר שהיה לנו מזה למעלה מ-100 שנה, נחשב למנהיג וכי כולם מפחדים ממה שהוא יצר".

היא ציינה כי מבחינה היסטורית מתעוררים מדי פעם דמגוגים.

"הם יכולים לקום והם יכולים ליפול, או שהם יכולים להיות בעלי מעמד מתמשך של מנהיגות - והנהגה סמכותית לכך", אמרה קלינטון.

קלינטון גם קראה למנהיגי המפלגה הרפובליקנית שהלכו עם תוכניותיו של טראמפ "חברים בכת, לא במפלגה פוליטית" וב"רשת הדיסאינפורמציה המכונה פייסבוק".

"אנחנו עדיין בעיצומו של מאמץ מתואם וממומן היטב לערער את הדמוקרטיה האמריקאית", סיכמה מי שנחשדה בגניבת הבחירות הפנים-דמוקרטיות מברני סנדרס ב-2016.

27% לא
73% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE