הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנסיך וויליאם: "אנו זקוקים למוחות הטובים ביותר בשביל לתקן את הכדור עלינו אנו חיים"
לאחרונה, יצא הנסיך נגד מטרת העל של כמה עשרות מיליארדרים למצוא את המקום הבא לחיות בו, לאחר שכדור הארץ יהפוך להיות מקום עליו בני האדם לא יוכלו לחיות יותר, והסביר כי במקום זאת, עלינו לתקן את המצב הקיים

בראיון בלעדי לרשת BBC הביע הנסיך וויליאם את דעתו החריפה והחד משמעית בנוגע למשימה של כמה מיליארדרים ברחבי העולם, ביניהם מייסד "אמזון" ג'ף בזוס, למצוא כדור אחר לחיות עליו, על מנת להיות מוכנים ליום בו כדור הארץ יפסיק להיות מקום עליו אפשר לקיים תנאי חיים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנסיך טען במהלך הראיון כי במקום לבצע ניסויים ולחפש תנאי חיים על פלנטה אחרת, אותם מיליארדים צריכים קודם כל לדאוג לעולם בו אנו חיים כעת. "אנו זקוקים למוחות הטובים ביותר במטרה לנסות ולתקן את הכדור הזה, לא בניסיון למצוא את המקום הבא שנוכל לחיות בו", אמר הנסיך. 

מה שהביא את הנסיך לדבר על הנושא ולמתוח עליו ביקורת הוא שיגור החללית "ניו שפרד" (בבעלותה של ג'ף בזוס) לחלל, ועליה כמה מומחי חלל מן השורה הראשונה. "אם נישאר אדישים למשבר האקלים, לילדים של כולנו לא יהיה עתיד. אני רוצה שהדברים שאני נהנה מהיום, הטבע, יהיו גם לילדים שלי, ושל כולם", אמר.

עוד הוסיף הנסיך וויליאם ואמר כי הוא מעוניין לעשות שימוש בהשפעה הקטנה שיש לו על מנת לקרוא לשינוי. "אפשר לראות עלייה בחרדה בנושא משבר האקלים בקרב קהל צעיר, זה מייאש, עצוב ומייצר חרדות. חייב לפעול במטרה לתקן את ההרס שכבר נעשה", סיכם הנסיך.

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE