הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסעיר, משעשע וחצוף: סרט ההמשך של "ונום" הולך עד הסוף
"ונום 2" אשר יצא לאחרונה הפך תוך זמן קצר לקומדיה הטובה ביותר כעת בכיכובו של השחקן ההוליוודי טום הרדי. התוצאה היא שובר שורות נחשק במיוחד שהצליח לגרוף ביקורות טובות וכמובן, רווח נאה, במיוחד ביחס לתקופת הקורונה

אם לא צפיתם בסרט הראשון, אל חשש, אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר. הסרט הראשון של "ונום" עוקב אחר עיתונאי אשר יום אחד מאבד את עבודתו, את בחירת ליבו, ואת ביתו. נשמע טראגי, אך באותה נשימה הגיבור שלנו זוכה בחבר משונה ומפתיע, טפיל בשם ונום.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השניים עוברים לגור יחד, והופכים די מהר למעין זוג משונה ומוזר. ונום מתקשר באמצעות צרחות וקולות משונים, ובין לבין מעוניין לטרוף בני אדם, ואילו הגיבור תפוס בטרגיות של חייו. בסרט החדש, "ונום 2" למעשה אנו עדים להתפרקות החברות של השניים. 

השניים המשיכו בחייהם, אך הגיבור נקלע לצרות ולאיומו של רוצח סדרתי, אז הוא פוגש שום בחברו הישן, ונום. וכפי שאתם כבר יכולים לנחש, הדרך היחידה להינצל מהאימה ולשמור על חייו, היא לאחד כוחות. הקריצה לסרטיו של מארוול הינה ברורה, ובכל זאת, לא מדובר בסרט גיבורי על קלאסי. 

כך למעשה הסרט מתפקד כקומדיה משעשעת, פרועה ובועטת, ומתרחק מעולמות הפנטזיה והאימה, על אף העובדה כי קיימים בו לא מעט אלמנטים על טבעיים. "ונום 2" למעשה עוסק בחברות, אהבה, וחיי שותפות לא שגרתיים. העלילה קלילה וסוחפת, לעיתים אף נוגעת ללב ומעוררת הזדהות, ותצוגת המשחק מרשימה אף היא.

תפקידו של טום הרדי הופך את הסרט לא רק להצלחה מסחררת אלא גם לשובר קופות של ממש, זאת כמובן לצד עמיתיו, השחקנית מישל וויליאמס, והשחקן וודי הרלסון. גם דמותו של הרוצח נכתבה בכישרון רב, ואנו נחשפים לאדם מורכב, שנראה כי כל רצונו הוא למעשה אוזן קשבת והכלה. 

"ונום 2" מבקש לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, והוא מצליח לעשות זאת. כך הוא מתפקד כסרט לכל המשפחה, וגם כסרט רומנטי ומשעשע, כזה שמתאים לקהל רחב במיוחד של צופים. לכן, אין זו הפתעה שתוך זמן קצר הצליח להפוך ללהיט, בעיקר ברחבי ארצות הברית. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE