הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית אלימה בגבעת הקפיטול: שוטר הותקף ע"י צעירה עם אלת בייסבול
נסיבות האירוע עדיין נחקרות, אולם מספר כלי תקשורת בבירת ארה"ב מדווחים שהאישה החלה לתקוף קבוצה של שוטרים ונשכה אחד מהם

שוטר במשטרת הקפיטול הותקף הבוקר (שישי) ע"י אישה שהחזיקה אלת בייסבול, כך על פי הודעה שנמסרה מהגוף שאחראי על הביטחון בשני בתי הקונגרס בוושינגטון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לפי הודעת משטרת הקפיטול, התקרית אירעה בסביבות השעה 6:30 בבוקר (שעון מקומי), בחזית בניין הקפיטול.

שוטרי משטרת הקפיטול הבחינו באישה החשודה שהסתובבה עם אלה: "כאשר השוטרים פנו אל החשודה, היא הגיבה בעצבים והרימה את האלה בתנועה מאיימת. השוטרים ניסו לקחת את כלי הנשק ממנה, ובמהלך המאבק היא נשכה את אחד מהם".

מספר כלי תקשורת בבירה האמריקאית זיהו את החשודה כאוליביה רומרו בת ה-25, שנעצרה מיד לאחר התקרית.

 

 

כזכור, בחודשים האחרונים אירעו מספר תקריות קטלניות באזור גבעת הקפיטול, לרבות אירוע הדריסה ב-2 באפריל, במהלכה נהרג השוטר וויליאם אוונס.

עם זאת, אין כל ספק שהשיא הגיע בשישי בינואר, בעת שאלפי תומכים של נשיא ארה"ב דאז - דונלד טראמפ - הסתערו על גבעת הקפיטול במטרה למנוע את הספירה הרשמית של תוצאות הבחירות. 

הם תקפו את השוטרים שהוצבו מחוץ לגבעת הקפיטול וקראו להרוג פוליטיקאים רבים, ביניהם סגן הנשיא דאז מייק פנס ויו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי. לא פחות מ-138 שוטרים נפצעו במהלך המהומות, ביניהם 73 שוטרי משטרת הקפיטול ו-65 שוטרים ממשטרת וושינגטון די.סי.

בריאן סיקניק, שוטר במשטרת הקפיטול, הותקף בתרסיס פלפל, עבר שבץ מוחי והלך לעולמו בבית החולים למחרת, ב-7 בינואר. שני שוטרים נוספים, הווארד ליבנגוד וג'פרי סמית', שמו קץ לחייהם ימים בודדים לאחר ההסתערות לגבעת הקפיטול. המהומות אף גבו את חייהם של 4 מתפרעים - מחבלים לפי הגדרת ה-FBI - ביניהם שני מתפרעים שלקו בלבם, אישה שמתה ממנת יתר של סמים ואשלי באביט, חיילת לשעבר בחיל האוויר האמריקאי שנורתה למוות בעת שניסתה לחדור למליאת הסנאט במהלך פינוי המחוקקים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE